הותר לפרסום שמו של אחד החשודים בהיעלמות מוישי קליינרמן

בית משפט השלום בירושלים התיר לפרסום: סלמון אברמוב הוא אחד החשודים שנעצרו במסגרת חקירת היעדרות הנער מוישי קליינרמן | החיפושים עדיין נמשכים: "בטוחה שהסוף יהיה טוב ומוישי יחזור אלינו בריא ושלם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/22 19:12 כט בתמוז התשפב

הותר לפרסום שמו של אחד החשודים בהיעלמות מוישי קליינרמן
קליינרמן, צילום: באדיבות המשפחה

יותר מארבעה חודשים עברו מאז נעלם הנער מוישי קליינרמן. היום (ה') בית משפט השלום בירושלים התיר לפרסום את שמו של אחד החשודים בהיעלמותו. סלמון אברמוב, הוא אחד החשודים שנעצרו במסגרת החקירה. כזכור, במסגרת הפרשה נעצרו מספר חשודים נוספים.

מוישי קליינרמן, נער בן 16 מהעיר מודיעין עילית נעלם בסוף חודש מרץ. הנער נראה לאחרונה סמוך למירון ומאז נערכו חיפושים נרחבים וחקירות במאמץ לאתר אותו. מאות שוטרים ומתנדבים השתתפו בחיפושים בתוואי המיוער של מירון: "אנחנו הופכים כל אבן בכל סנטימטר כדי שבסופו של דבר נוכל לתת תשובות למשפחה", הסביר רפ"ק ראובן שמיר ממשטרת מחוז ש"י.

הנער מוישי קליינרמן

הנער מוישי קליינרמן צילום: באדיבות המשפחה

"רואים מחויבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה"

מהמשפחה נמסר: "היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עמנו ומעדכנת אודות ההתקדמות בחקירה, והכל במסגרת המותרת בהתאם לצו איסור הפרסום שבתוקף עד 10.08.22. אנו רואים מחויבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה החל מרמת המפכ"ל, מפקד המחוז ,ראש הימ"ר ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת. אנו סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך על מנת לאתר את מויישי הנעדר מזה 124 יום ולהשיבו הביתה, ובהתאם אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום".

"במקביל, אנו שוב פונים לשר הבטחון ולרמטכ"ל  שיאפשרו ליחידות המיוחדות לאיתור נעדרים של הצבא לסייע באיתור מקום הימצאו של מוישי. טרם קיבלנו התייחסות כלשהי לפנייתנו לשר הבטחון גנץ. אנו מודים לעם ישראל ומבקשים שימשיך להתפלל לחזרתו של מוישי שלנו הביתה".

הנער מוישי קליינרמן

הנער מוישי קליינרמן צילום: באדיבות המשפחה

בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב' אמרה האם כי לתחושתה מישהו חטף את בנה. "אחרת אין שום היגיון, הוא נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. אף אחד לא יודע איפה הוא. הזוי. זה נשמע כמו סיפור מימי הביניים". את דבריה חתמה באופטימיות: "אני בטוחה שהסוף יהיה טוב ומוישי יחזור אלינו בריא ושלם".