קצה חוט? החקירה נמשכת: שניים נעצרו בחשד למעורבות בהיעלמותו של מוישי קליינרמן

בית המשפט התיר היום לפרסם כי שני חשודים נעצרו בחשד למעורבות בהיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן | כבר קרוב לארבעה חודשים נערכים חיפושים אחרי הנער בן ה-16 שנראה לאחרונה באזור מירון

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/22 18:17 כז בתמוז התשפב

החקירה נמשכת: שניים נעצרו בחשד למעורבות בהיעלמותו של מוישי קליינרמן
מוישי קליינרמן, צילום: דוברות המשטרה

כמעט ארבעה חודשים עברו מאז נעלם הנער מוישי קליינרמן. היום (ג') הותר לפרסום כי מעצרם של שני חשודים שנעצרו בחשד למעורבות בהיעלמותו של הנער הוארך. רק לפני שלושה שבועות נעצר חשוד נוסף בחדש למעורבות בפרשה אך שוחרר כעבור מספר ימים.

כזכור, מוישי קליינרמן, נער בן 16 מהעיר מודיעין עילית נעלם בסוף חודש מרץ. הנער נראה לאחרונה סמוך למירון ומאז נערכו חיפושים נרחבים וחקירות במאמץ לאתר אותו. מאות שוטרים ומתנדבים השתתפו בחיפושים בתוואי המיוער של מירון "אנחנו הופכים כל אבן בכל סנטימטר כדי שבסופו של דבר נוכל לתת תשובות למשפחה", הסביר רפ"ק ראובן שמיר ממשטרת מחוז ש"י.

גיטי ושמואל קליינרמן

גיטי ושמואל קליינרמן צילום: צילום מסך ערוץ כנסת

לפני שלושה שבועות: הערכת מצב של המפכ"ל במעלה אדומים

במלאת מאה ימים להיעלמותו קיים מפכ"ל המשטרה דיון הערכת מצב בתחנת מעלה אדומים שבמחוז ש"י. במסגרת הערכת המצב אמר אז מפכ"ל המשטרה: "לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. למרות שהוא נראה בעבר באזור מירון, אנו לא שוללים אף מקום ברחבי הארץ בו הוא עלול להימצא ובהנחות העבודה שלנו כל כיווני החקירה נבדקים". עוד הוסיף המפכ"ל באותה עת כי נקודת המוצא היא שמוישי בחיים.

בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב' אמרה האם כי לתחושתה מישהו חטף את בנה "אחרת אין שום היגיון, הוא נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. אף אחד לא יודע איפה הוא. הזוי. זה נשמע כמו סיפור מימי הביניים". את דבריה חתמה באופטימיות "אני בטוחה שהסוף יהיה טוב ומוישי יחזור אלינו בריא ושלם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן