היעלמות הנער מוישי קליינרמן | המפכ"ל במעלה אדומים: "נקודת המוצא שמוישי בחיים"

בהערכת מצב שהתקיימה בתחנת מעלה אדומים התייחס מפכ"ל המשטרה למאמצי האיתור וחשף כי הנחת המוצא היא שמוישי בחיים: "לא נרפה עד שנבין מה עלה בגורלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/22 15:43 ז בתמוז התשפב

היעלמות הנער מוישי קליינרמן | המפכ"ל במעלה אדומים: "נקודת המוצא שמוישי בחיים"
מוישי קליינרמן, צילום: באדיבות המשפחה

למעלה ממאה ימים מאז שנראה הנער מוישי (משה) קליינרמן לאחרונה, היום (ד') קיים מפכ"ל המשטרה דיון הערכת מצב בתחנת מעלה אדומים שבמחוז ש"י בנוגע למאמצי האיתור. בהערכת המצב השתתפו מפקד מחוז ש"י, ניצב עוזי לוי, ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום, ממלא מקום מפקד ימ"ר ש"י וגורמים נוספים, ובמסגרתה קיבל המפכ"ל סקירה על פעילות המשטרה ועל צוות החקירה המיוחד שהוקם במחוז ש"י, בשילוב אגף החקירות, לצורך מאמצי האיתור.

המפכ"ל: "נקודת המוצא שמוישי בחיים"

במסגרת הערכת המצב אמר מפכ"ל המשטרה: "לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. מחוז ש"י מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות. זוהי חקירה מורכבת שהחלה עם דיווח על היעדרותו, ולמרות שהוא נראה בעבר באזור מירון, אנו לא שוללים אף מקום ברחבי הארץ בו הוא עלול להימצא ובהנחות העבודה שלנו כל כיווני החקירה נבדקים ונקודת המוצא היא לכך שמוישי בחיים". 

המפכ"ל וממ"ז ש"י

המפכ"ל וממ"ז ש"י צילום: דוברות המשטרה

אמו של מוישי בתפילה במירון: "בטוחה שהסוף יהיה טוב"

הנער מוישי קליינרמן, בן 16 מהעיר מודיעין עילית, נראה לאחרונה בסוף חודש מרץ באזור מירון. היום (ד') הגיע אמו גיטי להתפלל במירון לשובו של בנה, לראשונה מאז נעלם באזור זה בדיוק.

בראיון (ב') לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב' אמרה האם כי לתחושתה מישהו חטף את בנה "אחרת אין שום היגיון, הוא נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. אף אחד לא יודע איפה הוא. הזוי. זה נשמע כמו סיפור מימי הביניים". את דבריה חתמה באופטימיות "אני בטוחה שהסוף יהיה טוב ומוישי יחזור אלינו בריא ושלם".