אמו של מוישי קליינרמן הגיע למקום בו נראה לאחרונה: "בטוחה שיהיה סוף טוב"

יותר מ-100 ימים עברו מאז נראה לאחרונה מוישי קליינרמן במירון, מאז נעלמו עקבותיו. אמו, גיטי הגיעה היום למירון עם בנותיה על מנת להתפלל לשובו הביתה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 06/07/22 13:34 ז בתמוז התשפב

אמו של מוישי קליינרמן הגיע למקום בו נראה לאחרונה: "בטוחה שיהיה סוף טוב"
גיט קליינרמן ובנותיה, צילום: טל מרום

הנער הנעדר: הנער מוישי קליינרמן בן ה-16 ממודיעין עילית נראה לאחרונה בסוף חודש מרץ באזור מירון,היום (ד') הגיע גיטי ביחד עם בנותיה להתפלל במירון לשובו של בנה, לראשונה מאז נעלם באזור זה בדיוק. כזכור, השבוע עברו 100 ימים להיעלמות המסתורית, שלשום (ב') סיפרה אמו של מוישי, גיטי, על התקופה הקשה.

בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב' אמרה כי לתחושתה מישהו חטף את בנה בן ה-16, "אחרת אין שום היגיון, הוא נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. אף אחד לא יודע איפה הוא. הזוי. זה נשמע כמו סיפור מימי הביניים".  את דבריה על בנה היא חתמה באופטימיות, "אני בטוחה שהסוף יהיה טוב ומוישי יחזור אלינו בריא ושלם". 

החיפושים בשטח ממשיכים 

במקביל לחיפושים הקדחתניים אחר בנה, גיטי גם נאבקת לשמור על שגרת חיים מסוימת עבור שאר הילדים בבית. "אני לא יכולה לקרוא לזה חיים, זו הישרדות", היא שיתפה בכאב, "אני אמא ויש לי עוד שבעה ילדים ואני צריכה להיות חזקה בשבילם. אמא זה משהו שמחזיק את כל המשפחה ואני משתדלת להחזיק חזק. אנחנו מאמינים שמישהו למעלה מנהל את העולם, אני מתפללת עליו כל יום וכל היום ומבקשת מעם ישראל להצטרף אלינו".