שוב זה קורה: לפחות שני הרוגים באירוע ירי בארצות הברית

לפחות שני הרוגים ועוד חמישה פצועים באירוע ירי שהתרחש בפק פארק שבמחוז סן פדרו, לוס אנג'לס | המצוד אחר היורה בעיצומו ובמשטרה מנסים להבין את הרקע לאירוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/22 08:09 כו בתמוז התשפב

שוב זה קורה: לפחות שני הרוגים באירוע ירי בארצות הברית
צילום: shutterstock

שבעה בני אדם, ארבעה גברים ושלוש נשים, נפצעו הלילה (א', שעון ישראל) באירוע ירי בשכונת סן פדרו בלוס אנג'לס שבמדינת קליפורניה. על פי הודעת המשטרה שניים מהפצועים נהרגו וחמישה מהם פצועים בדרגות חומרה שונות, ביניהם גבר ואישה שפונו לבית החולים במצב אנוש. שירותי הכבאות של לוס אנג'לס הוסיפו כי גילם של הקורבנות נע בין 23 ל-54.

על פי דיווחים בכלי התקשורת בארצות הברית, בסביבות השעה 15:50 (שעון מוקמי) פתח היורה באש סמוך לתערוכת מכוניות שהתקיימה באזור "פק פארק" שבסן פדרו, לוס אנג'לס. בעקבות הירי תחמה המשטרה את הפארק ואסרה על תושבים להיכנס לאזור או לעזוב אותו. היורה עצמו ככל הנראה נמלט מהזירה וחיפושים נרחבים נערכים כעת על מנת להביא לתפיסתו.

חשודים בניסיון לביצוע עסקת נשק. אילוסטרציה

אילוסטרציה צילום: shutterstock

"נלקחת בחשבון האפשרות שמדובר ביותר מיורה אחד"

חוקרי משטרה מעריכים כי הרקע לירי היה ויכוח שהתגלע בין שתי קבוצות בפארק, במהלכו שלף היורה את נשקו והחל לירות. קלי מוניז, מפקדת במשטרת לוס אנג'לס אמרה במהלך מסיבת עיתונאים כי "המשטרה ממשיכה לאסוף ראיות ברחבי הפארק ומנסה לאתר פצועים נוספים", עוד הוסיפה מוניז כי "נלקחת בחשבון האפשרות שמדובר ביותר מיורה אחד". 

עדת ראייה סיפרה על רגעי האימה: "ניסיתי לברוח. לא ניסיתי לראות מי שכב בשום מקום. פשוט תפסתי את התינוקות המפוחדים, וברחנו".