התחפש לאישה וקנה נשק מראש: המשטרה חושפת פרטים על הטבח בשיקגו

יממה אחרי שנעצר בובי קרימו בן ה-22, מי שחשוד ברצח שבעה בני אדם ופציעה של מעל 40 במצעד לכבוד ה-4 ביולי בשיקגו, המשטרה חושפת כיצד הוא ביצע את הרצח וטוענת: לא היה לו מניע גזעני או דתי

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 06/07/22 09:27 ז בתמוז התשפב

התחפש לאישה וקנה נשק מראש: המשטרה חושפת פרטים על הטבח בשיקגו
צילום: צילום מסך מזירת האירוע

שבעה בני אדם נהרגו ומעל 40 נוספים נפצעו בבאירוע הטבח בשיקגו: הטבח התרחש שלשום (ב') במהלך מצעד לרגל 4 ביולי בפרבר של שיקגו, "היילנד פארק". החשוד בירי, הוא רוברט "בובי" קרימו השלישי, לקרימו. צעיר בן 22 עם רקע נפשי. המשטרה היום חושפת פרטים על החקירה וטוענת.

אמש (ג') עלה מניין הנרצחים בטבח משישה לשבעה בני אדם, כשאחד הנפגעים מת מפצעיו. יותר מ-40 בני אדם נפצעו במסע ההרג של קרימו, שנתפס אמש על ידי המשטרה בתום מצוד של שמונה שעות. התובע הכללי של מדינת אילינוי הצהיר הלילה כי הוא מואשם בשבעה סעיפי רצח, וייתכן כי יואשם בעבירות נוספות. כרגע צפוי לו מאסר עולם בלי אפשרות לחנינה.

רצח מתוכנן היטב

קרימו תכנן את הרצח במשך ימים, וחשב על כל הפרטים הקטנים. הוא ביצע את הכל כאשר הוא מחופש לאיש, על מנת להיטמע בהמון לאחר הירי, מה שמתאים לעדי ראייה של הטבח שטענו שהיורה היה בעל חזות נשית. את הנשק הוא קנה מבעוד מועד באופן חוקי והוא התמקם על גג של בניין סמוך, משם ירה מעל 70 קליעים.

הטבח בוצע בשכונה שמונה 30% יהודים, כאשר שניים מהנרצחים הם יהודים. כאשר אחת מהם היא ג'קי סנדהיים, מורה בקהילת בית הכנסת הרפורמי North Shore Congregation Israel. בחקירת המשטרה טוענים כי לא הצליחו למצוא במעשיו של קרימו מניע גזעני או דתי.

רגעי האימה במצעד: