הבהלה ללבן: בקרוב תשלמו יותר גם על נייר טואלט וחיתולים

חברת הטואלטיקה קימברלי קלארק הודיעה על התייקרות במוצרי החברה שתיכנס לתוקף באמצע החודש הבא | ההתייקרות מצטרפת לעליה במחירי הדלק, החשמל והלחם

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/22 14:39 יט בתמוז התשפב

הבהלה ללבן: בקרוב תשלמו יותר גם על נייר טואלט וחיתולים
צילום: shutterstock

חברת הטואלטיקה "קימברלי-קלארק ישראל" הודיעה היום (ב') על עליית מחירים בחלק ניכר ממוצריה בשיעור של בין 5.5% ל- 9.6%. קימברלי-קלארק ישראל, חברת בת של מותג קימברלי קלארק הבינלאומי, מייצרת מוצרי נייר וטואלטיקה מתכלים ובין שלל מותגיה: האגיס, טיטולים, לילי, ניקול, קוטקס ועוד.

מהחברה נמסר כי לאור עלייה המתמשכת במחירי האנרגיה, יבוא הסחורות והשינוע הימי, במקביל להמשך עליה של עשרות אחוזים במחירי חומרי הגלם של מוצריה, החליטה החברה על עליית מחירים "מתונה יחסית לגל ההתייקרויות" לדבריה.

מנכ"ל החברה: "המחיר הסופי ייקבע ע"י הקמעונאים"

במכתב ששלח טל רבן, מנכ"ל החברה, לרשתות השיווק הוסיף: "ברצוננו להדגיש כי גם לאחר עדכון המחירים לקמעונאים החברה עדיין סופגת חלק משמעותי מהעלייה ממחירי התשומות שפורטו לעיל". כמו כן הוסיפו בחברה כי המחירון החדש לקמעונאים יכנס לתוקף בתאריך 14.08.2022 והמחיר הסופי לצרכן יקבע על-ידי הקמעונאים בלבד.

ההתייקרות - חלק מגל עליות המחירים

עליית מחירי הטואלטיקה מצטרפת לגל של עליות מחירים שסוחף אחריו עוד ועוד מוצרים. לאחר שמחירי הבנזין שברו שיאים, ההתייקרות במחירי החשמל שמחירו צפוי להאמיר פעם נוספת בתחילת החודש הבא, העליה במחירי הביצים והתייקרות מחיר הלחם, שנבלמה באופן חלקי בלבד על ידי רשתות השיווק, כעת מתייקרים מוצרי צריכה בסיסיים נוספים ונראה שהמגמה רק תימשך.