אחרי הפסל של קרעי: "תליון נאמנות מוזהב" לנתניהו

בכנס של מפלגת הליכוד שהתקיים אתמול חולק תליון נאמנות מוזהב בדמותו של נתניהו | פעילת ליכוד ענדה את התליון לצווארו של ישראל כ"ץ שהסיר אותו במהירות: "אינני עונד שרשראות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/22 11:17 יט בתמוז התשפב

אחרי הפסל של קרעי: "תליון נאמנות מוזהב" לנתניהו
נתניהו., צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אמש (א') בגבעת זאב נערך כנס פעילים של מפלגת הליכוד ובו, בין השאר, חולקה "שרשרת נאמנות" מוזהבת ובה תליון בדמותו של יו"ר המפלגה בנימין נתניהו. במהלך הכנס ניסתה פעילת הליכוד היידי מוזס, המתמודדת בפריימריז של המפלגה, לענוד את תליון הזהב לצווארו של חבר הכנסת ישראל כ"ץ.

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראית מוזס מעניקה את תליון הזהב לחבר הכנסת כ"ץ אולם הוא בחר להסיר את התליון מצווארו. "זו הצהרת נאמנות למפלגה שלנו", אמרה מוזס, "אנחנו גאים להיות במפלגה הזו שיש לנו נבחרים מעולים וראש ממשלה בקרוב נפלא בנימין נתניהו".

שרשרת הנאמנות

שרשרת הנאמנות צילום: צילום מסך אתר המכירה

ישראל כ"ץ שהואשם בהסרת התליון: "אינני עונד שרשראות, ככה נראה עיוות מגמתי"

הבוקר (ב') מיהר השר לשעבר כ"ץ להסביר מדוע הסיר את השרשרת ובציוץ בטוויטר כתב: ''אתמול בכנס בגבעת זאב ניסתה מישהי לענוד לצווארי שרשרת. אני לעולם לא עונד שרשראות, לכן כפי שרואים בסרטון - סילקתי אותה מיד בלי לדעת כלל מה זו השרשרת. לא הייתי מתייחס לקוריוז כזה, אלמלא צייצו בתקשורת: 'ישראל כ"ץ ענד שרשרת עם דיוקן של ביבי'. ככה נראה עיוות מגמתי''.

באתר האינטרנט שבו נמכר התליון המוזהב נכתב: "שרשרת מיוחדת לאוהבי ביבי אמיתיים - נשים וגברים כאחד. שרשראות ייחודיות בעיצוב ובאיכות מעולה. סמל הנאמנות - שרשרת שמסמלת את חזרתו של ראש הממשלה האמיתי בנימין נתניהו לראשות הממשלה. ככל שיותר תומכים יענדו את השרשרת, השמאל יבין שאנחנו עדיין כאן ולא מתכוונים לוותר".

יוזם שרשרת הנאמנות: "מהבוקר מסתערים עליי בטלפונים"

רז פרג, מי שיזם את "שרשרת הנאמנות" לנתניהו אמר באולפן ynet: "מאות אנשים קנו ממני את השרשרת ומהבוקר מסתערים עלי בטלפונים". עוד הוסיף פרג: "שלחתי לביבי שרשרת כזאת עם הקופסא הכי מהודרת".