חבר כנסת מהליכוד הציב פסל מזהב של ביבי וליברמן שלף פסוק מעשרת הדיברות

פסלון מוזהב של בנימין נתניהו, יושב ראש הליכוד, הוצב במטה הפריימריז של חבר הכנסת הבולט מהליכוד שלמה קרעי. בתגובה ליברמן ציטט את עשרת הדיברות, וקרעי לא נשאר חייב: "עוכר ישראל" | גם יום טוב כלפון תקף

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/22 08:11 טו בתמוז התשפב

חבר כנסת מהליכוד הציב פסל מזהב של ביבי וליברמן שלף פסוק מעשרת הדיברות
קרעי עם ראש הממשלה, צילום: יחצ

הכל התחיל כשהכתב הפוליטי יובל שגב פרסם תמונה בה נראה חברת הכנסת שלמה קרעי יושב במטהו לצד פסלון מוזהב של בנימין נתניהו. הוא הוסיף את הכיתוב "ביבי הזהב במטה של ח"כ שלמה קרעי". התמונה הפכה מיד לוויראלית ברשת, והגיב לה לא אחר מאשר שר האוצר של מדינת ישראל.

"איפה היית בזמן אותו שיעור?"

ליברמן כתב בטוויטר בציוץ תגובה: "לֹא תַעֲשֶׂה לְךָ פֶסֶל וְכָל תְּמוּנָה (ספר שמות, פרק כ', פסוק ג'). שלמה קרעי, בתור תלמידו של הרב מאזוז, איפה היית בזמן אותו שיעור?". כידוע, קרעי למד בישיבת כסא רחמים ואף שירת במסלול השירות הצבאי החרדי של נצח יהודה.

חבר כנסת אחר שהצטרף להתקפות הוא לא אחר מאשר יום טוב כלפון, שחזר לכנסת אחרי פרישתו של שיקלי. "הגימטריה של ״קרעי״ עם הכולל זה 381. 381 זו גם הגימטריה של ״עובד עבודה זרה״. מ.ש.ל", כתב בטוויטר כלפון.

"לא ישאר ממך זכר"

חבר הכנסת מהליכוד החזיר לליברמן במתקפה משלו: "אלוהי כסף ואלוהי זהב לא תעשו לכם. הקראת את זה לבת שלך לפני שהעברת אליה מיליונים לחשבון? וחוץ מזה, של נעליך מעל רגליך, עוכר ישראל, לפני שאתה מזכיר על דל שפתיך את שמו של מו"ר הרה"ג מאזוז. בעז"ה, אחרי הבחירות, לא ישאר ממך זכר פוליטי, חוץ מפסלון קטן ומכוער במשרד של החבר שלי".