מפלגת העבודה בוחרת יו"ר: מיכאלי צפויה להיבחר שוב

יושבת הראש המכהנת זוכה לתמיכה נרחבת ואמש (א') פורסם מכתב תמיכה בה עליו חתמו כלל חברי הכנסת של המפלגה | מול מיכאלי יתמודד מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני: "אסיר את הווטו על חיבורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/22 09:13 יט בתמוז התשפב

מפלגת העבודה בוחרת יו"ר: מיכאלי צפויה להיבחר שוב
מרב מיכאלי. תשב עם בנט וסער?, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

36 אלף מתפקדי מפלגת העבודה יצאו היום (ב') לבחור יו"ר. הפריימריז לראשות המפלגה ייערכו בין השעות 10:00-19:00 ולרשות המתפקדים יעמדו מספר דרכי הצבעה לבחירתם. קלפיות פיזיות הוצבו בערים מרכזיות ובנוסף, יוכלו מתפקדי המפלגה להצביע דרך כתובת אינטרנט מיוחדת שתישלח במסרון ובדואר אלקטרוני.

במהלך החודש האחרון עמלו במפלגת העבודה על מנת לאפשר הצבעה קלה ונגישה ועל כן לרשות בעלי ההצבעה שיבחרו להצביע באופן אלקטרוני יעמוד מוקד סיוע טלפוני מיוחד. ביום חמישי האחרון ערכו במפלגה "ניסוי כלים" שבחן את דרכי ההצבעה החדשות והוגדר כ"מוצלח" ובמפלגה מקווים כי הליך ההצבעה יעבור בצורה חלקה וללא "הפרעות" כהגדרתם.

מיכאלי זוכה לתמיכה "פה אחד" בקרב חברי הכנסת של המפלגה

בניגוד למסורת "תקיעת הסכינים" ביו"ר מפלגת העבודה, לקראת הפריימריז הקרובים הביעו כלל חברי הסיעה תמיכה מקיר לקיר ביושבת הראש הנוכחית - מרב מיכאלי. מכתב שפורסם אמש (א'), ועליו חתומים כלל חברי הכנסת והשרים מרשימת המפלגה, קורא לחברי המפלגה להצביע למיכאלי בבחירות לראשות המפלגה.

בפתח המכתב חברי הסיעה הזכירו ש"לפני כשנה וחצי נבחרה מרב מיכאלי לשבת בראש מפלגת העבודה. מאז, פעלה באמונה ובנחישות בלתי נדלים על מנת להחיות את מפלגת העבודה. בתקופה זו, נשבה רוח מהפכנית במפלגה וזו צמחה ושגשגה מחדש וטיפסה להישג של שבעה מנדטים בבחירות האחרונות לכנסת ה-24". מיכאלי שיתפה את המכתב בחשבון הטוויטר שלה וצייצה "תודה לכןם" בתגובה.

המועמד ערן חרמוני: "אסיר את הווטו של מיכאלי על חיבורים"

מול מיכאלי יתמודד מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני שאמר אמש: "במידה ואבחר אפתח את הדלת לכוחות חדשים ואביא מועמד מהשורה הראשונה, שיוביל את הרשימה ויתמודד על הנהגת המדינה. אסיר את הווטו שהטילה מיכאלי על חיבורים, ואפעל ליצירת גוש גדול במרכז-שמאל".

מנכ"ל המפלגה ניר רוזן מסר: "הבסיס לעוצמה ולדרכה של מפלגת העבודה היא הדמוקרטיה הפנים מפלגתית, אני קורא בהזדמנות זו לכל חברי וחברות המפלגה להשתמש במגוון אפשרויות ההצבעה ביום שני הקרוב ולקחת חלק משמעותי בדמוקרטיה הישראלית, ולהשפיע מבפנים על עתיד המפלגה ומדינת ישראל".