דקה אחר דקה: כך דרס הנער הפלשתיני את השוטר ברק משולם

נער פלשתיני בן 17 מרמאללה גנב רכב באיזור חולון-בת ים, ולאחר שהתקבל הדיווח אודות הגניבה נפתח אחרי הרכב מרדף והוקם מחסום משטרתי בצומת רעננה| הנער הגיע במהירות ודרס את השוטר ברק משולם למוות

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 17/07/22 15:24 יח בתמוז התשפב

דקה אחר דקה: כך דרס הנער הפלשתיני את השוטר ברק משולם
רס"ר ברק משולם ז"ל, צילום: דוברות המשטרה

דריסת השוטר: באירוע הטרגי הלילה (בין שבת לראשון) בו נהרג רס"ר ברק משולם כאשר נער פלשתיני דרס אותו בעזרת רכב גנוב. הנער, בן 17 מרמאללה, גנב רכב מאיזור חולון-בת ים והחל בתנועה. לאחר קבלת הדיווח על הגניבה, איתרו השוטרים את הרכב ופתחו במרדף נגדו. כשהגיע לצומת רעננה, שם הקימו מחסום בכדי לעצור אותו, דרס את משולם.

הנער הדורס המשיך מעט עם הרכב עד שנטש אותו והחל בבריחה רגלית. לאחר פחות משעה הוא אותר בכפר סבא לאחר סריקות בסיוע מסוק משטרתי והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. כחצי שעה לפני ההודעה על אירוע הדריסה הודיעה המשטרה כי בעקבות טיפול בזירת תאונה בצומת רעננה דרום, נחסם לתנועה כביש 4. הערב בשעה שש יובא משולם למנוחות בבית העלמין בכפר סבא.

זירת אירוע הדריסה:

ראש הממשלה יאיר לפיד ספד לו בפתח ישיבת הממשלה: "רס"ר ברק משולם נדרס הלילה למוות בזמן פעילות מבצעית. השוטרים שלנו מסכנים את חייהם יום יום, כדי להגן על חיי כולנו. אני שולח מפה בשם ממשלת ישראל, תנחומים והשתתפות עמוקה בצער למשפחתו, לאריאלה אשתו, לאלמה בת השלוש וחצי, ולליאו בן השנה".

מפקד תחנת כבר סבא, סגן ניצב, שרון מנור, סיפר מהזירה כי במהלך הלילה התקבל דיווח ממחוז תל אביב על רכב גנוב שנע לאזור כפר סבא. "צוותי השיטור של תחנת כפר סבא נערכו בצומת על מנת לעצור את הרכב. הרכב פגע בשוטר ורצח אותו במקום. במהלך סריקות בסיוע מסוק של כוחות משטרה אותר החשוד תושב רמאללה. מדובר באירוע טרגי, המשטרה מחבקת את המשפחה. התיק הועבר לטיפול היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שרון".