עמית סגל על ההחלטה הדרמטית: "גם אם באיחור, הצדק נעשה"

העיתונאי עמית סגל הגיב על החלטתו של חבר הכנסת שהופרש מימינה, והסכים למתווה הפשרה שיאפשר לו להתמודד בבחירות הקרובות ברשימה קיימת. "לא סביר שאדם שעמד על קיום הבטחת הבחירות יוכרז כפורש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/22 18:49 יא בתמוז התשפב

עמית סגל על ההחלטה הדרמטית: "גם אם באיחור, הצדק נעשה"
עמית סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי הודעתו של עמיחי שיקלי  כי הוא מתפטר מהכנסת ומקבל את הסכם הפשרה שיאפשר לו להתמודד לכנסת בבחירות הקרובות ברשימה עצמאית או קיימת ובעצם מבטלת דה פקטו את החלטת ועדת הכנסת להפריש את חבר הכנסת מרשימת ימינה, כאשר רשימת הליכוד היא ככל הנראה זו שתקלוט אותו.  

עמית סגל: "גם אם באיחור, הצדק נעשה עם שיקלי"

העיתונאי עמית סגל הגיב על החלטתו של שיקלי ועל האפשרויות שנפתחו בפניו וצייץ בחשבון הטוויטר שלו "גם אם באיחור, הצדק נעשה עם שיקלי. לא סביר שאדם שעמד על קיום הבטחת הבחירות יוכרז כפורש." 

עמיחי שיקלי, "תמונה כזו לא תשוב לעולם"

עמיחי שיקלי, "תמונה כזו לא תשוב לעולם" צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

 

החלטתו של שיקלי גררה תגובות גם מחברי כנסת בליכוד ששמחו על כך שלחבר הכנסת תהיה אפשרות לרוץ במפלגה קיימת ואף רמזו על כך שאולי יצטרך לרשימת הליכוד, חבר הכנסת יואב קיש צייץ מיד עם הודעתו של שיקלי וכתב "ברוך הבא שיקלי", גם חבר הכנסת מיקי זוהר הגיב על החלטתו של שיקלי וכתב "שיקלי חייב להיות בליכוד. מגיע לו!"

כזכור, מוקדם יותר היום (א') משך שיקלי את הערעור למחוזי על הפרשתו מסיעת ימינה, שיקלי הסכים להצעת הפשרה, האחרון ימשוך את הערעור ויורשה לרוץ בבחירות הקרובות ברשימה עצמאית או קיימת.