עמיחי שיקלי החליט למשוך את הערעור ולהתפטר מהכנסת, בליכוד מברכים: "ברוך הבא"

חבר הכנסת עמיחי שיקלי שהגיש ערעור על הפרשתו מסיעת ימינה, החליט להסכים להצעת פשרה ולפרוש מהכנסת בתמורה לכך שלא יינקטו נגדו סנקציות ויוכל לרוץ בבחירות במפלגה קיימת מיקי זוהר: "הוא, חייב להיות בליכוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/22 17:56 יא בתמוז התשפב

עמיחי שיקלי החליט למשוך את הערעור ולהתפטר מהכנסת, בליכוד מברכים: "ברוך הבא"
שיקלי, כמה מנדטים הוא מביא?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סערת הפרשתו של עמיחי שיקלי: אחרי שהגיש ערעור על הפרשתו מסיעת ימינה במטרה להצר את צעדיו ולמנוע ממנו לחבור לרשימה קיימת לקראת הבחירות החמישיות, עמיחי שיקלי הסכים להצעת הפשרה, האחרון ימשוך את הערעור ויורשה לרוץ בבחירות הקרובות ברשימה עצמאית או קיימת. 

כזכור, חבר הכנסת שהופרש מימינה עמיחי שיקלי, עמד בפני צומת דרכים כאשר חבריו לרשימה חסמו את האפשרויות הפוליטיות שלו כאשר הצביעו בעד הפרשתו מהסיעה, שיקלי הגיש ערעור לבית המשפט המחוזי, והיום לאחר שהוצג בפניו הסכם פשרה, החליט להתפטר מהכנסת בתמורה לכך שיוכל להתמודד כרגיל בבחירות הקרובות. 

שיקלי בדיון

שיקלי בדיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברשימת הליכוד שמחו על הודעתו של שיקלי ורמזו שהוא עלול להיות משוריין ברשימה בבחירות הקרובות , חבר הכנסת יואב קיש צייץ בחשבון הטוויטר שלו  "ברוך הבא שיקלי!" כרמז על כך שהוא יצורף לליכוד . 

גם חבר הכנסת מיקי זוהר, לא חסך ברמזים וצייץ כי לעמיחי שיקלי מגיע מקום בליכוד. 


רגע ההדחה של עמיחי שיקלי מרשימת ימינה 

שיקלי: "עם ישראל לא טיפש"

כזכוראחרי סאגה פוליטית של חודשים ארוכים, החליטה ימינה להכריז על עמיחי שיקלי כפורש. ולאחר דיון ארוך במיוחד הגיעה ההכרזה השנויה במחלוקת לאחר ששבעה חברי כנסת תמכו בהחלטה להדיח את חבר הכנסת מימינה, שמצידו ניהל מאבק חריף נגדה.

שיקלי שהגיב אחרי הודעת ההדחה שלו בחודש אפריל האחרון  "עם ישראל לא טיפש. אני נדהם מכמות התמיכה של הציבור, לכאורה אתמול הפסדנו והוכרזתי כפורש - אבל היינו מאושרים עד הגג מהתמיכה האדירה"