הותר לפרסום: צה"ל יירט כתב"ם נוסף של חיזבאללה

בשבוע שעבר זיהו מערכות הגילוי של צה"ל כלי טיס לא מאויש בדרכו מלבנון אל עבר המים הכלכליים של ישראל. הכוחות הפילו את הכלי במרחק רב מהגבול הימי | בסוף השבוע יורטו שלושה כלי טיס נוספים של חיזבאללה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/22 19:34 ז בתמוז התשפב

הותר לפרסום: צה"ל יירט כתב"ם נוסף של חיזבאללה
פעילות חיל האוויר, ארכיון, צילום: דובר צה"ל

בסוף השבוע האחרון יירטו מערכות צה"ל שלושה כלי טיס בלתי מאוישים עוינים, שהתקרבו מכיוון לבנון לעבר המרחב האווירי במים הכלכליים של ישראל. המל"טים זוהו על ידי מערכות הגילוי ונעקבו לכל אורך טיסתם על ידי יחידת הבקרה האוויריות. המל"טים זוהו בשלב מוקדם ויורטו בנקודה המבצעית המתאימה ביותר.

הערב (ד') הותר לפרסום כי בשבוע שעבר, ביום רביעי, 29 ביוני, זיהו מערכות הגילוי של צה"ל כלי טיס לא מאויש בדרכו מלבנון אל עבר המים הכלכליים של ישראל. כוחות צה"ל הפילו את הכלי במרחק רב מהגבול הימי ולא נשקף איום או סכנה. בצה"ל הדגישו כי הכטב"ם משויך לארגון הטרור חיזבאללה והופל במרחב הימי של לבנון.

שר הביטחון בני גנץ התייחס בתחילת השבוע ליירוט של צה"ל ובוועידת Annual Economist Government Roundtable ביוון אמר כי "הניסיון של חיזבאללה מראה שהם לא רואים נכון את המציאות באזור. ישראל מפקחת על כל הנעשה בסביבתה, ותגיב בעוצמה מול מי שינסה לפגוע באזרחיה ובתשתיותיה. לצד זאת, אנו נכונים לעבוד ביחד עם שותפים ולבנות יציבות ושגשוג באזור".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן