לא אוהבים לקרוא? מעכשיו תוכלו להאזין לספר של עמית סגל

עמית סגל הגיע לאולפן מסיבות שונות מהרגיל: סגל מקליט בקולו את ספרו "סיפורה של הפוליטיקה הישראלית" כדי שתהיה לכולם את האפשרות להיחשף לתוכן שכתב

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 05/07/22 14:55 ו בתמוז התשפב

לא אוהבים לקרוא? מעכשיו תוכלו להאזין לספר של עמית סגל
צילום: דוברות אוניברסיטת אריאל

העיתונאי המצליח עמית סגל, הגיע לאולפן ההקלטות כדי להקליט בקולו את ספרו המצליח "סיפורה של הפוליטיקה הישראלית" למי שרוצה להאזין ולא לקרוא: אם זה מסיבות של נגישות כמו כבדי ראייה, או סתם אנשים בלי חשק לקרוא. הספר זמין לשמיעה באפליקציית 'עברית'.

https://twitter.com/YediotAhronot/status/1544283277246320640?s=20&t=8K3kgDFYz-46g-JkJCLJ-w

נזכיר כי לפני כשנה איש התקשורת הבכיר, עצר את נשימתם של מאות אלפי העוקבים האדוקים שלו עם ההחלטה להודיע היום "הודעה חשובה" כולם חיכו לשמוע מה הבשורה של סגל והימרו על צעדים מרחיקי לכת כמו עזיבת ערוץ 12 או ריצה לפוליטיקה. ההצהרה של סגל הייתה הרבה פחות מרגשת.

 בהודעת ההשקה מטעם סגל נכתב: "בשבועות הקרובים ייצא לאור הספר הראשון שלי: "סיפורה של הפוליטיקה הישראלית".לא סתם ספר ראשון שלי, זה גם הספר הראשון שיוצא בארץ על הפוליטיקה שלנו, מבן גוריון, דרך נתניהו ועד למהומה חסרת התקדים של השנתיים האחרונות שהסתיימה בינתיים בהשבעת ממשלה חסרת תקדים. לא פעם מבקשים ממני להמליץ על ספר למי שרק מתחיל להתעניין בפוליטיקה, או למי שכבר מכור ומחפש עוד סיפורים ותובנות. ובכל פעם מוזר לי שבעצם אין ספר כזה. אז בשנה האחרונה החלטתי לכתוב אותו בעצמי. ממילא היה פה משעמם ורגוע, והמשפחה אמרה: אבאל'ה, רואים אותך יותר מדי בבית, צא לכתוב קצת ותפסיק להסתובב לנו בין הרגליים".