אחרי תשע שנים, עזרא ממנים מזכ"ל חדש: "אני חוזר הביתה"

אחרי כהונה של 9 שנים בתפקיד, שאול דה מלאך עוזב את הנהגת התנועה ובמקומו ייכנס הרב יאיר בינשטוק, רב קהילה מאפרת | דה מלאך: "גאה להיות חלק מהתנועה הזו, החברה הישראלית זקוקה לה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/22 09:50 ו בתמוז התשפב

אחרי תשע שנים, עזרא ממנים מזכ"ל חדש: "אני חוזר הביתה"
יאיר בינשטוק, צילום: תנועת עזרא

בעוד חודשיים ייכנס לתפקידו המזכ"ל החדש של תנועת עזרא, הרב יאיר בינשטוק. אחרי שהועד המנהל של התנועה אישר היום (ג') את המינוי באופן רשמי, ובתקופה הקרובה ייכנס בינשטוק לתקופת חפיפה לקראת התפקיד

במינוי זה תגיע לסיומה הקדנציה של המזכ"ל היוצא, שאול דה מלאך, שנכנס לתפקידו ב-2013 ומשמש כמזכ"ל כבר 9 שנים, דה מלאך סיכם: "זכיתי להיות חלק מתנועה שבשנים האחרונות התחדשה, פרצה והובילה שפה רעיונית וארגונית אחרת. אני גאה להיות חלק מהמפעל הזה, ובטוח שהתנועה תמשיך לגדול ולפרוח, משום שהחברה הישראלית זקוקה לה".

המזכ"ל הנכנס הרב יאיר בינשטוק, מתגורר באפרת, נשוי ואב לשישה. במקביל לתפקידו כמזכ"ל, הוא ימשיך לכהן כרב קהילת זית רענן באפרת. כהונתו תתחיל בתחילת שנת הלימודים הקרובה, הוא אמר על המינוי כי : "אני חוזר הביתה, למקום שעיצב אותי והוא גם חלק ממי שאני היום. זו זכות עצומה לעמוד בראש תנועת הנוער שבה צמחתי, ובה גם הדרכתי במשך מספר שנים, מכיתה י' ועד לשירות הצבאי שלי. גם כבוגר התנועה הייתי פעיל בה, ואף שימשתי כחבר ההנהלה הארצית.  אני שמח לפגוש תנועה שהתפתחה בצורה מרשימה בשנים האחרונות, זאת ייאמר לזכותו של שאול דה מלאך. אני מצפה להוביל את התנועה לאתגרים המתחדשים שהחברה הדתית-לאומית מתמודדת איתם. חזקו חברים".