בחירות 2022

שיקלי נגד ההחלטה האחרונה של בנט: "כל הסיפורים האלה - פשוט קשקוש בלבוש"

חבר הכנסת מימינה הגיע לכנס שהתקיים בבנייני האומה וזכה לחיבוק גדול מראש מכינת עלי | בדבריו בכנס תקף ראש הממשלה היוצא, וגם את מערכת המשפט: "יש גופים שהאג'נדה הפרוגרסיבית, הפרו פלשתינית - יושבת בתוך המוסדות שלנו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/07/22 15:42 ה בתמוז התשפב

שיקלי נגד ההחלטה האחרונה של בנט: "כל הסיפורים האלה - פשוט קשקוש בלבוש"
הרב לוינשטיין בחיבוק לשיקלי, צילום: ללא

כנס "אבן ישראל" נערך ביומיים האחרונים (ראשון ושני) בבנייני האומה שבירושלים. הכנס עסק בסוגיות תרבותיות פוסטמודרניות ונשמעו מרצים רבים שדנו בשאלה "מה היא התרבות הפוסטמודרנית, איפה היא באה לידי ביטוי? איפה היא פוגשת את עולמו של המחנך". היום הגיע לכנס הרב יגאל לוינשטיין ראש מכינת עלי, שהעניק חיבוק הגון לחבר הכנסת מימינה, עמיחי שיקלי.

צפו בקטע מדבריו של שיקלי בכנס:

עמיחי שיקלי השתתף בפנאל שעסק בנושא "לאומיות במבחן בעקבות מבצע שומר החומות". בין השאר אמר שיקלי: "יש גופים שהאג'נדה הפרוגרסיבית, הפרו פלשתינית - זה בא ביחד, היא יושבת בתוך מוסדות שלנו, אני מדבר פה בעיקר על מערכת המשפט, בחלקים עיקריים שלה, וגם בדרגי פקידות בכירים במדינה - צריך לומר שמהיה הוא לא מה שיהיה".

חבר הכנסת מימינה התייחס למערכת הבחירות הנוכחת, ואמר כי "הבחירות הקרובות הן על שאלה אחת - האם אנחנו רוצים להמשיך לטמון את הראש בחול כמו יען, להמשיך להגיד הכול סבבה ולהעביר את הבעיה לדורות הבאים- או שאנחנו נהיה אלה שהחליטו לעשות מעשה, לשבור את הכלים וצריך לשבור את הכלים. זה יהיה קשה וכואב אבל אם לנעשה אנחנו גוזרים על הילדים שלנו אתגרים בקנה שהוא פי עשרה ממה שאנחנו מתמודדים. 

לפני כשבועיים, רגע לפני שסיים את תפקידו במשרד ראש הממשלה, הכריז נפתלי בנט על הקמה רשמית של "המשמר הלאומי", כלקח מאירועי שומר החומות. על כך אמר שיקלי כי "כל הסיפורים האלה על המשמר הלאומי בעיניי זה פשוט קשקוש בלבוש. יש משטרה, אם היא היתה פועלת בדקה הראשונה של האירועים בצורה תקיפה והיו מבינים בצד השני שלא שווה להתעסק, זהו, תם הטקס. המשטרה היתה מסורסת, זאת הבעיה".