ליברמן מפתיע: רואה את עצמי מועמד לראשות הממשלה

שר האוצר הודיע כי בכוונתו לחתור לתפקיד הפוליטי הרם ביותר. במענה לשאלה כיצד יוכל לעשות זאת עם מספר מנדטים נמוך השיב, "מקווה שאנחנו נצליח להיות מפלגה הרבה יותר טובה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/22 14:44 ה בתמוז התשפב

ליברמן מפתיע: רואה את עצמי מועמד לראשות הממשלה
ליברמן בישיבת הסיעה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

המערכת הפוליטית הטלטלה עם הודעתו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט כי אין בכוונתו להתמודד שוב בבחירות הבאות. עם ההודעה על הקדמת הבחירות ופיזור הכנסת, התמנה שר החוץ לתפקיד ראש הממשלה, תפקיד אותו ימלא כחלק מהסכם הרוטציה בינו לבין בנט עד להקמת הממשלה הבאה אחרי הבחירות בחודש נובמבר.

שר האוצר אביגדור ליברמן הודיע היום (ב') בישיבת סיעת ישראל ביתנו כי הוא חותר לתפקיד הפוליטי הרם ביותר, ובכוונתו להיות מועמד לתפקיד ראש הממשלה. במענה לשאלת כיפה כיצד יהיה ראש הממשלה עם מספר מנדטים מועט, השיב ליברמן כי הבעיה של ראש הממשלה לשעבר לא הייתה קואליציה אלא המפלגה שלו. אני מקווה שאנחנו נצליח להיות מפלגה הרבה יותר טובה. 

"בכל הסבבים האחרונים של הבחירות הודענו מראש באופן ברור, המטרה שלנו להחליף את השלטון והעומד בראשו, הקמת קואליציה ללא ש״ס ויהדות התורה ולהעביר את התקציב, עמדנו בכל ההבטחות שלנו". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן