נקבע תאריך לפריימריז במפלגת הציונות הדתית

אחרי פיזור הכנסת, מפלגת הציונות הדתית נערכת לפריימריז וקבעה תאריך: יום שלישי כ"ו אב, 23.08 | "מהלך היסטורי שיאחד ויחבר את הציונות הדתית והימין המאמין לבית אחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/22 13:18 א בתמוז התשפב

נקבע תאריך לפריימריז במפלגת הציונות הדתית
הציונות הדתית ביום הבחירות, צילום: Sraya Diamant/Flash90

פתחו את היומנים: הועדה הציבורית המלווה את הפריימריז במפלגת הציונות הדתית מסרה הבוקר (ה') אחרי פיזור הממשלה לבצלאל סמוטריץ' ולמנכ"ל המפלגה את החלטתה על תאריכי הבחירות ונהלי הפריימריז. התאריך שנקבע הוא יום שלישי כ"ו אב, 23.08. המועד האחרון להגשת מועמדות ולהתפקדות למפלגה הוא יום שלישי, ה' באב, 02.08.

הועדה צפויה לקבל החלטה ולפרסם בצורה שקופה בימים הקרובים פרטים נוספים על הגשת המועמדות, קריטריונים, לוחות זמנים ונהלי ההצבעה.

"שחר חדש בבניית המחנה הלאומי"

יו"ר הציונות הדתית הודה לחברי הועדה ואמר: "אנו יוצאים לשחר חדש בבניית המחנה הלאומי. קיבלתי מהועדה את ההחלטה ונפעל למימושה בצורה הטובה ביותר. זהו צעד נוסף כחלק מקיום ההבטחה לפתוח את השורות ואני קורא לציבור הרחב להצטרף לחגיגה של אחדות ודמוקרטיה כדי שנעמיד רשימה חזקה מגוונת שמחוייבת בראש ובראשונה לציבור ולערכיו".

מנכ"ל הציונות הדתית יהודה ולד מסר: "אנו יוצאים למהלך היסטורי שיאחד ויחבר את הציונות הדתית והימין המאמין לבית אחד. יש לנו אחריות גדולה לבנות מפלגה חזקה ששייכת לציבור ומקדמת את ערכי הציונות הדתית וביחד נקים פה ממשלה לאומית ציונית ויהודית בהקדם".