התרומה המרגשת לזכרו של לוחם הימ"מ ופראמדיק מד"א נעם רז הי"ד

ניידת טיפול נמרץ ממוגנת ירי לזכרו של לוחם הימ"מ ופראמדיק מתנדב במד"א נעם רז ז"ל הותרמה בערב הצדעה מיוחד בהיכל התרבות בתל אביב | "הציבור הדתי לאומי והחרדי תמיד נמצא עם מגן דוד אדום בין אם בהתנדבות ובין אם במתן תרומות דם ועל כך תודתנו הרבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/22 20:55 כח בסיון התשפב

התרומה המרגשת לזכרו של לוחם הימ"מ ופראמדיק מד"א נעם רז הי"ד
הערב המרגש, צילום: אלירן אביטל

לזכרו: אירוע הצדעה מיוחד התקיים אמש (א') בהיכל התרבות בתל אביב למגן דוד אדום ובו הותרמה ניידת טיפול נמרץ ממוגנת ירי שהוקדשה לזכרו של לוחם הימ"מ ופראמדיק מתנדב במד"א נעם רז. הערב כלל קונצרט מרגש בהשתתפות בני פרידמן, שולם למר, יונתן רזאל וחיים ישראל, לצד התזמורת הסימפונית ירושלים, המקהלה הקאמרית ומקהלת בית הכנסת הגדול בירושלים. את הערב הנחו עדן הראל וישי לפידות.

באירוע השתתפו הרב ישראל מאיר לאו, לשעבר הרב הראשי של ישראל והיום רבה של עיריית תל אביב, פרופ' דניאל הרשקוביץ נציב שירות המדינה, יעקב חגואל מנכ"ל ההסתדרות הציונית, הרב אברהם מנלה יו"ר הוועד הפועל של מד"א, אלי בין מנכ"ל מד"א, גיל וייזר יו"ר אגודת ידידי מד"א בישראל, אורלי אריאל מנכ"לית אגודת ידידי מד"א בישראל, פנחס ולרשטיין לשעבר ראש מועצת יש"ע, זאב חבר מראשי מועצת יש"ע ומזכ"ל אמנה ואנשי עסקים ובכירים במשק.

אלמנתו של נעם ריגשה את הקהל

האירוע המרגש הופק על ידי אגודת ידידי מד"א בישראל בהובלת המנכ"לית אורלי אריאל והוקדש להוקרת תודה עבור אנשי הארגון שעסוקים מסביב לשעון בהצלת חיים ובפעילות הומניטרית. במהלך הערב הותרמה ניידת טיפול נמרץ ממוגנת ירי שהוקדשה לזכרו של לוחם הימ"מ ופראמדיק מתנדב במד"א נעם רז ז"ל שנפל בפעילות מבצעית בגזרת ג'נין. אלמנתו של נעם, אפרת רז ריגשה את הקהל כשסיפרה על נעם וקיבלה תעודת הוקרה והערכה לפועלו המופתי של נעם שהקדיש את חייו לביטחון מדינת ישראל ולהצלת חיים.

מנכ״ל מד״א, אלי בין: "אני רוצה להודות לכל מי שארגנו את הערב המרגש הזה. בשנתיים האחרונות נדרשנו לאתגרים שלא ידענו כמותם. הציבור הדתי לאומי והחרדי תמיד נמצא עם מגן דוד אדום בין אם בהתנדבות ובין אם במתן תרומות דם ועל כך תודתנו הרבה. אני רוצה להודות גם לרעייתו ולמשפחתו של לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל, שהניידת שהותרמה פה היום תוקדש לזכרו".