נתניהו עונה לגדי סוקניק: "מאיפה יש להם את כל השנאה הזאת?" | צפו

אחרי שבמהלך ראיון המגיש הוותיק התבטא בחריפות נגד נבחרי הליכוד ואמר כי הם "ברמה נמוכה של אינטליגנציה, של תרבות ותרבות שיח", יושב ראש הליכוד מגיב: "דברים מקוממים. עד עכשיו יאיר לפיד לא גינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/22 20:37 כח בסיון התשפב

נתניהו עונה לגדי סוקניק: "מאיפה יש להם את כל השנאה הזאת?" | צפו
נתניהו., צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אחרי שהמגיש הוותיק התבטא בחריפות נגד חברי הכנסת של הליכוד והבהיר בראיון תגובה כי אין לו על מה להתנצל, בנימין נתניהו מגיב. בסרטון שהוציא יו"ר הליכוד הוא אומר: "שמעתי היום את הדברים המקוממים של גדי סוקניק. זה מצטרף לדברים המקוממים של גרבוז, קוטלר ושל מה שלפיד מקדם".

צפו:

נתניהו הוסיף: "זה קו מפלג, קו של שנאה. מאיפה יש להם את כל השנאה הזו? כשאני אחזור להוביל את המדינה אני אהיה ראש הממשלה של כל אזרחי ישראל. מדינת ישראל יקרה לכולנו".

"בסך הכל נתתי ניתוח פרשני ותרדו לי מהראש"

כזכור, הבוקר (ב') באולפן "פותחים יום" בערוץ 13 אמר סוקניק כי "מרכז הלכוד רצוף באינטרסים, נגוע בכל הנגעים שבעולם, והנבחרים הם בהתאם. אני אומר את זה כאזרח אובייקטיבי, הנבחרים הם ברמה נמוכה בהרבה מהנבחרים של יש עתיד".

כשנשאל על ידי המראיין במה מתבטאת הרמה נמוכה של נבחרי הליכוד, השיב המגיש: "רמת נמוכה של אינטליגנציה, של תרבות ותרבות שיח". המראיין היקשה ושאל האם חברי הכנסת מהליכוד פחות אינטליגנטים מאלה של יש עתיד. סוקניק השיב: "תבדוק את האנשים, במסורת של הצרחות והאלימות המילולית בכנסת, תבדוק מי עשה זאת כבר שנים".

בראיון לחדשות 12 לא התנצל סוקניק והוסיף: "חס וחלילה להתנצל. אין לי על מה, בוודאי לא מול הניסיון לשרבב את שמי למערכת בחירות יצרית שמנסים לבנות אותה. הליכוד כבר מנסה לשלהב את היצרים. מה שהתכוונתי זה דבר אחד. מה שמנסים לעשות זה דבר אחר. אני לא אישיות פוליטית, בסך הכל נתתי ניתוח פרשני ותרדו לי מהראש".