גדי סוקניק מגיב לסערה: "חס וחלילה להתנצל, אין לי על מה"

אחרי שבמהלך ראיון המגיש הוותיק התבטא בחריפות נגד נבחרי הליכוד ואמר כי הם "ברמה נמוכה של אינטליגנציה, של תרבות ותרבות שיח", בראיון תגובה הוא מבהיר: "מנסים לשרבב את שמי למערכת בחירות. תרדו לי מהראש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/22 16:47 כח בסיון התשפב

גדי סוקניק מגיב לסערה: "חס וחלילה להתנצל, אין לי על מה"
סוקניק, צילום: Moshe Shai/Flash90

סוקניק לא מתנצל: אחרי שהמגיש הוותיק התבטא בחריפות נגד חברי הכנסת של הליכוד, הוא מבהיר בראיון תגובה כי אין לו על מה להתנצל. בראיון לחדשות 12 אמר סוקניק: "חס וחלילה להתנצל. אין לי על מה, בוודאי לא מול הניסיון לשרבב את שמי למערכת בחירות יצרית שמנסים לבנות אותה. הליכוד כבר מנסה לשלהב את היצרים".

"בסך הכל נתתי ניתוח פרשני ותרדו לי מהראש"

כזכור, הבוקר (ב') באולפן "פותחים יום" בערוץ 13 אמר סוקניק כי "מרכז הלכוד רצוף באינטרסים, נגוע בכל הנגעים שבעולם, והנבחרים הם בהתאם. אני אומר את זה כאזרח אובייקטיבי, הנבחרים הם ברמה נמוכה בהרבה מהנבחרים של יש עתיד".

כשנשאל על ידי המראיין במה מתבטאת הרמה נמוכה של נבחרי הליכוד, השיב המגיש: "רמת נמוכה של אינטליגנציה, של תרבות ותרבות שיח". המראיין היקשה ושאל האם חברי הכנסת מהליכוד פחות אינטליגנטים מאלה של יש עתיד. סוקניק השיב: "תבדוק את האנשים, במסורת של הצרחות והאלימות המילולית בכנסת, תבדוק מי עשה זאת כבר שנים".

בראיון התגובה הוא סיים: "מה שהתכוונתי זה דבר אחד. מה שמנסים לעשות זה דבר אחר. אני לא אישיות פוליטית, בסך הכל נתתי ניתוח פרשני ותרדו לי מהראש".