אמסלם פותח חזית נגד ביבי: "נתניהו ניסה לפגוע בי"

הסכסוך בין ראש הממשלה לשעבר לחבר הכנסת מהליכוד ממשיך, אחרי שהבוקר אמר אמסלם כי אפשר להישען על מלגות ערביות ונתניהו מיהר להתנער מדבריו, אמסלם מגיב בראיון: "נדהמתי שלא התקשר"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 26/06/22 17:38 כז בסיון התשפב

אמסלם פותח חזית נגד ביבי: "נתניהו ניסה לפגוע בי"
שר התקשורת החדש, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

דודי אמסלם הגיב בגלי ישראל להתנערות של נתניהו מדבריו: "חברי הליכוד חלקם תקפו אותי. נתניהו הוציא הודעה כדי לפגוע בי. נדהמתי שלא התקשר והוא עושה את זה לא פעם ראשונה. אני אשמח לשמוע את נתניהו בנושא של הרפורמה במערכת המשפט".

אחרי שחבר הכנסת דודי אמסלם התייחס הבוקר (א') להישענות על מפלגות ערביות, ואמר כי יש לכך תנאי הכרחי: השגת רוב בלעדי המפלגות הערביות. "ממשלה צריכה להיות עם רוב ציוני, לאחר שיש לה רוב ציוני אם רוצה מאן דהוא אין לי שום בעיה. מעולם לא הייתה לנו שום בעיה לשתף פעולה עם המפלגות הערביות בנושאים אזרחיים".

"נדהמתי לשמוע את הדברים שאמר דודי אמסלם"

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מיהר לתקוף את חברו למפלגה: "נדהמתי לשמוע את הדברים שאמר דודי אמסלם שאותם אמר על דעתו בלבד, כפי שכבר קרה בעבר. רע"מ היא מפלגה אנטישמית אנטי-ציונית, תומכת טרור שמייצגת את האחים המוסלמים ששואפים להשמיד את ישראל". 

"הליכוד בראשותי לעולם לא הסכים ולעולם לא יסכים להכניס את רע"מ לקואליציה כלשהיא", המשיך נתניהו וסיפר כי, "ב-2019, כשהימין היה עם 60 מנדטים לאחר שליברמן ערק לשמאל, סירבתי להצעות של מנסור עבאס לתמוך בהקמת ממשלה בראשותי ולכן הלכנו לבחירות".

בציונות הדתית שהתנגדו בשנה שעברה לצירוף רע"מ לממשלה ובכך מנעו מנתניהו להקים ממשלה, הגיבו אף הם לעמדת אמסלם: "מפלגת הציונות הדתית לא תשב בשום מצב באותה קואליציה עם תומכי טרור. נקודה", כתב יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' בחשבון הטוויטר שלו.

איתמר בן גביר הבהיר אף הוא את התנגדותו לדברי חבר הכנסת מהליכוד: "דודי יקירי - לא מתאים ולא שייך. אחרי השנה שעברנו ברור שלרע"מ יש מקום בפרלמנט בסוריה - לא בישראל".