בעלה של רותם סלע שותף בקרן שרכשה מלון עתיק בתל אביב ב -190 מיליון שקלים

קרן JTLV3, בבעלותו של אריאל רוטר בעלה של הדוגמנית והשחקנית רותם סלע קנה את מלון מנדרין הנטוש בתל אביב תמורת 190 מיליון שקל | העסקה היא הראשונה של הקרן ומתרחשת חודש אחרי גיוס ענק של החברה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 26/06/22 17:25 כז בסיון התשפב

בעלה של רותם סלע שותף בקרן שרכשה מלון עתיק בתל אביב ב -190 מיליון שקלים
תל אביב, צילום: Nati Shohat/Flash90

עסקת ענק בצפון תל אביב: קרן JTLV בבעלותם של עמיר בירם, שלמה גוטמן ואריאל רוטר שמוכר יותר כ"בעלה של רותם סלע" רכשה מחברת קניוני הים את הקרקע שעליה נמצא מלון מנדרין שממוקם מערבית למחלף גלילות, סמוך לחוף הים, בגבול המוניציפלי של תל אביב והרצליה תמורת 190 מיליון שקל

המבנה שימש במקור את מלון קולוני ונרכש על ידי חברת אזורים בשנת 1989 בהליך של כינוס נכסים, לאחר שבעליו נקלעו לקשיים. יחידות הדיור בו שווקו כדירות במלון דירות, והוא כולל בסך הכל 226 דירות, שבהן מחזיקים בעלים פרטיים שקיבלו את הזכויות בחכירה לתקופה של 999 שנים, הזהה במשמעותה הפרקטית לבעלות.

בינואר 2008 רכשה חברת קניוני הים, שבבעלות עו"ד איתן קונדה ודב קליין, את השטחים המסחריים שבקומת הכניסה של הבניין, ואת הבעלות בקרקע שעליה בנוי המלון ששטחה 11 דונם, והיא כוללת גם חניון שעליו זכויות בנייה למלון בן 250 חדרים.

המלון נמכר במטרה להקים מלון חדש שיתנוסס לגובה של 25 קומות וכן שטחי מסחר בסך כולל של 4,000 מ"ר. בשנים אחרונות התנהל סכסוך משפטי בין חברת קניוני הים לבין בעלי הדירות שבסיומו פסק בית המשפט כי אין לדיירים שום זכות מלבד זכות על הנכס בבעלותם.