שבוע אחרי הרג הפלסטיני בעקבות עימות עם פעילי ימין, השב"כ עצר אם ל-7

במחאה על מעצרו של יהודי בן 40 בחשד לרצח פלשתיני במהלך סיור ליד אריאל. נעצרה היום מארגנת הסיור, אם לשבעה מהשומרון לעיני ילדיה. לטענתם היהודי הגיע להתלונן במשטרה על האלימות ונעצר במקום

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 26/06/22 15:58 כז בסיון התשפב

שבוע אחרי הרג הפלסטיני בעקבות עימות עם פעילי ימין, השב"כ עצר אם ל-7
יהודה ושומרון, צילום: פלאש 90

בלשים מימ"ר ש"י עצרו היום (א') בעיר אריאל, אם לשבעה, כיוון שהייתה ממארגנות סיור שלטענתם עברו לינץ' בידי ערבים בסמוך לעיר בשבוע שעבר. האם, נלקחה מביתה בידי הבלשים, לעיני ילדיה, חלקם תינוקות.  נזכיר כי בסיור שנערך בשבוע שעבר נהרג פלשתי במהלך עימותים שהתקיימו בין פלשתינים ובין משתתפי הסיור, כך על פי דיווחים ערביים. הפלשתיני, עלי חרב מהכפר אסכאכא שבמחוז סלפית, נדקר ופנה לקבלת טיפול בבית חולים, שם נקבע מותו. 

התושבים מוחים שלא ניתנה ליהודי לפגוש בעורך דין

בסביבת האם תקפו את המעצר "השב"כ איבד את העשתונות, חייבים לעצור את הטרוף. ילדים עברו לינץ', חייהם ניצלו בזכות בנס, והשב"כ וימ"ר ש"י רודפים את הקורבנות. היו שם עשרות ערבים, למה רק 3 נעצרו?, למה כל עשרות הפורעים עדיין חופשיים? לעצור אם ל-7, אישה נורמטיבית, שמעולם לא הייתה בתחנת משטרה, לעיני ילדיה, רק כי היא ממארגנות הסיור".

בסוף השבוע שעבר אחד מחברי הקבוצה, תושב אחד היישובים ביהודה ושומרון בשנות ה-40 לחייו ואב לשלושה ללא עבר פלילי, הגיע לתחנת המשטרה באריאל בכדי להגיש תלונה כנגד הפורעים ולמסור עדות בגין האירוע. לתדהמתו הוא נעצר ונאסר עליו לפגוש בעורך דין. מאז מתנהלת מחאה על מנת לאפשר לו לפגוש עורך דין, שכללה מכתב שעליו חתמו חברי כנסת רבים.