לא כמו מינוי רמטכ"ל: היועמ"שית בהחלטה דרמטית שתשפיע על המורים

בעקבות פניית משרד האוצר, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה קיימה דיון מיוחד בנוגע לשאלה האם ניתן לחתום על הסכם שכר עם המורים בתקופת בחירות, והכריע כי הדבר אפשרי בכפוף למגבלות המוכרות

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 26/06/22 13:01 כז בסיון התשפב

לא כמו מינוי רמטכ"ל: היועמ"שית בהחלטה דרמטית שתשפיע על המורים
יפה בן דוד, יכולה להיות מרוצה, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ברקע המאבק בין מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד למשרד האוצר, התבקשה היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לבדוק האם ישנה מותר לגורמי הממשלה לחתום על הסכם שכר חדש בתקופת הבחירות. היום (א') השיבה היועמ"שית, כי בניגוד להליך בחירת רמטכ"ל חדש - כאן הדבר אפשרי.

בהרב מיארה, קיימה הלילה דיון בראשות המשנים ליועצת המשפטית לממשלה למשפט ציבורי-חוקתי ומשפט ציבורי-מנהלי, ובהשתתפות מנכ"ל משרד האוצר רם בלינקוב, הממונה על התקציבים יוגב גרדוס, הממונה על השכר קובי בר נתן, היועץ המשפטי של משרד האוצר, היועץ המשפטי של הממונה על השכר ומנהלת המחלקה למשפט העבודה בפרקליטות המדינה.

בסיכומו של הדיון הכריעה היועצת המשפטית לממשלה כי ניתן לקיים משא ומתן עם הסתדרות המורים לשם הגעה להסכם שכר חדש, בכפוף למגבלות המוכרות החלות בתקופת בחירות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן