בתום שביתה של 48 שעות: יפה בן דוד נעתרה, מחר הלימודים יתקיימו כסדרם

אחרי שיפה בן דוד הנהיגה שביתה כללית במערכת החינוך ביומיים האחרונים בעקבות מאבק מול פקידי האוצר על שכר המורים, הוחלט כי מחר הלימודים יתקיימו כסדרם: "מקווה להמשך משא ומתן ענייני וכנה"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 23/06/22 19:58 כד בסיון התשפב

בתום שביתה של 48 שעות: יפה בן דוד נעתרה, מחר הלימודים יתקיימו כסדרם
יפה בן דוד נואמת, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בתום יומיים של שביתה כללית במערכת החינוך, מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, הודיעה היום (ה') כי העיצומים במערכת החינוך יוקפאו. זאת, לבקשת שרת החינוך יפעת שאשא ביטון. המהלך נקבע לאחר פגישה שערכה המזכ"לית עם הממונה על השכר באוצר, קובי בר נתן - עמו נקבעה פגישת המשך ביום ראשון.

בן דוד אמרה כי: "נעתרנו לבקשת שרת החינוך והחלטנו להקפיא את העיצומים. אני מקווה להמשך משא ומתן ענייני וכנה עם הממונה על השכר ומצפה ששאר הגורמים בממשלה ובמערכת הפוליטית, גם יראו לנגד עיניהם את טובת המערכת ויבינו כי אם לא נגיע להסכמות בימים הקרובים נאלץ לחדש את המאבק".

גם שר האוצר, איבגדור ליברמן בירך על הפסקת השביתה וצייץ: "המורים וההורים ראויים לסיום שנת לימודים מוצלחת, ללא שביתות ועיצומים".

https://twitter.com/AvigdorLiberman/status/1539992301484793861 

שרת החינוך ד״ר יפעת שאשא ביטון: ״אני מברכת את מזכ״לית הסתדרות המורים יפה בן דוד על שנעתרה לבקשתי להקפיא את העיצומים. בכך נאפשר לילדים ולמורים לסיים את שנת הלימודים בצורה מסודרת ולהנות משלל הפעילויות החוויתיות שמחכות להם בשבוע הקרוב.  בכוונתי להמשיך להוביל קידום מהיר של המשא ומתן כדי לחזק את מעמדם של המורים, גיוס צוותי הוראה ופתיחה מסודרת של שנת הלימודים תשפ"ג".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן