הרב יגאל לוינשטיין: "דגל הגאווה רודה בכולנו"

בסרטון חדש מדבר יו"ר תנועת "בואי הרוח" על דגל הגאווה: "הדגל הזה פעם ניסה לספר לנו אני מסכן, תרחמו עליי. אבל אנחנו רואים שיש כאן תהליך אחר לחלוטין", ומסביר כיצד יש לנהוג בדגלים אלו: "לא צריך לפחד מהם, צריך לזקוף קומה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/22 10:52 כד בסיון התשפב

הרב יגאל לוינשטיין: "דגל הגאווה רודה בכולנו"
הרב יגאל לוינשטיין, צילום: צילום מסך

יו"ר תנועת "בואי הרוח" הרב יגאל לוינשטיין, מדבר בסרטון חדש על דגל הגאווה, וכיצד יש להתייחס אליו. לטענת ארגון חותם שהפיק את הסרטון שהוא חלר מסדרת "מעבר לפינה" - מסביר הרב לוינשטיין מה מפחיד באמת את נושאי דגל הלהט"ב, וקורא להפסיק לחשוש מפניו ולפחד ולהיבהל ממנו.

צפו ברב לוינשטיין:

"הדגל שמאחורי, דגל הלהט"ב, מתנופף כעת בכל הארץ. הדגל הזה פעם ניסה לספר לנו אני מסכן, תרחמו עליי. אבל אנחנו רואים שיש כאן תהליך אחר לחלוטין", מסביר הרב לוינשטיין, "הוא כופה על כולנו, הוא רודה בכולנו, הוא מאיים על חברות, הוא מאיים על אנשים, הוא משתיק אנשים".

לדבריו, הסיבה לניסיונות ההשתקה של מניפיי דגל הלהט"ב טמונה בכלל בריקודים בשמחת תורה "למה הדגל הזה מתנהג כך? ממה הוא מפחד? כנראה הוא מפחד מאמת גדולה, מדגל אחר, דגל קטן, הדגל הזה, הדגל של התורה, הדגל שכל ילדי ישראל מנפנפים איתו כל שמחת תורה, דגל של האמת, דגל של נצח ישראל, דגל של קדושת ישראל", קובע הרב.

לסיום, קורא הרב לוינשטיין לזקוף קומה מול דגל הלהט"ב, "כתוב בה בתורה שלנו 'זכר ונקבה בראם, ויקרא שמם אדם'. בצלם אלוקים ברא את האדם, דווקא זכר ונקבה, זה האופן שבו מתגלה האדם. ויותר מזה אמרה התורה, לא רק מה ראוי שיהיה, גם אמרה מה לא ראוי שיהיה וכינתה את הדגל שמאחוריי תועבה. לא צריך להיבהל מהם, לא צריך לפחד מהם, צריך לזקוף קומה. נצח ישראל, הדגל הקטן שלנו ראה הרבה דגלים בהיסטוריה, הרבה פסלים בהיסטוריה וגבר על כולם. 'נצח ישראל לא ישקר ולא ינחם כי לא אדם הוא להינחם'", חתם הרב את דבריו.