אזרח צעק על יאיר גולן בשידור חי: "עשית מספיק נזק"

סגן שרת הכלכלה האשים את הימין בהפלת הממשלה ובהליכה לבחירות: "כל שנותר ממחנה הימין זה בעיקר ביביסטים ולאומנים קיצוניים ומשיחיים" | במהלך שיחה עם יעל דן ספג צעקות מעובר אורח: "לא נראה ולא נשמע אותך יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/22 15:46 כב בסיון התשפב

אזרח צעק על יאיר גולן בשידור חי: "עשית מספיק נזק"
יאיר גולן, לא מתרגש מהצעקות, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יממה אחרי ההודעה הדרמטית של בנט ולפיד על פיזור הכנסת והליכה לבחירות, והמערכת הפוליטית עדיין סוערת. חבר מרצ, סגן שרת הכלכלה יאיר גולן, ניסה להסביר את הסיבות שלדעתו הובילו להפלת הממשלה, שנה בלבד אחרי הקמתה.

"הימין הממלכתי כשל", טען גולן הבוקר, "כל שנותר ממחנה הימין זה בעיקר ביביסטים מונעי הערצה עיוורת או אופורטוניזם טהור, ולאומנים קיצוניים ומשיחיים, המאיימים על יכולתנו לחיות אחד עם השני. האלטרנטיבה היחידה היא שמאל ציוני".

מאוחר יותר ערך סגן שרת הכלכלה ריאיון עם יעל דן בגלי צה"ל בה הסביר את דבריו. במהלך השיחה, נשמעו צעקות של עובר אורח לעברו: "מספיק עשית נזק, אתה הולך, לא נראה אותך ולא נשמע אותך יותר".

"אתה מפריע לי", ענה לו גולן והסביר ליעל דן המראיינת שהופתעה מהצעקות כי, "אני שומע הרבה תמיכה וגם ביקורת. לא צריך להתרגש מהביקורת ולא צריך להתפעם מהתמיכה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן