בהסתדרות המורים ממשיכים בעיצומים: גם מחר הלימודים יחלו בשעה 10:00

הסתדרות המורים ממשיכה בעיצומים, ומודיעים כי הלימודים מחר יתחילו בשעה 10 בבוקר בכל הארץ. במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל | יפה בן דויד: "אם לפיד, בנט וליברמן רוצים לסיים את המשבר הזה, הם יכולים לעשות זה ברגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/22 19:10 כ בסיון התשפב

בהסתדרות המורים ממשיכים בעיצומים: גם מחר הלימודים יחלו בשעה 10:00
מוסד חינוכי אילוסטרציה , צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

העיצומים נמשכים: הלימודים בכל הארץ בכל מוסדות החינוך – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים, בחטיבות הביניים ובאולפנים – יחלו בשעה 10:00. במוסדות בחינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל. כזכור, העיצומים התחילו בשבוע שעבר וגם היום הלימודים התחילו בשעה עשר.

בהסתדרות מאשימים: זלזול והתעלמות

מהסתדרות המורים נמסר: "הסתדרות המורים ממשיכה בעיצומים לנוכח הזלזול וההתעלמות של ראשי הממשלה - בנט ולפיד – ושל שר האוצר, אביגדור ליברמן ופקידי משרדו מהמערכת המדממת שזקוקה לחבל הצלה מידי. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך. בהסתדרות המורים הודיעו בימים האחרונים כי העיצומים לא יופסקו עד שפקידי האוצר ישימו על השולחן הצעה רלוונטית".

יפה בן דוד.

יפה בן דוד. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מזכ"לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד: "אם לפיד, בנט וליברמן רוצים לסיים את המשבר הזה, הם יכולים לעשות זה ברגע. הם כנראה נהנים לראות את מיליוני ההורים, שגם ככה בקושי מתמודדים עם יוקר המחייה בארץ, עכשיו סובלים גם מחוסר ודאות במערכת החינוך. אני קוראת להם שוב - בואו, שבו לשולחן המו"מ ותראו איך הפקידים מתנהגים".

שאשא ביטון: "הסכם השכר של המורים צריך להיפתר כמה שיותר מהר"

"המאבק של המורים הוא לגיטימי וצודק", אמרה הבוקר (א') שרת החינוך שאשא ביטון. "המאבק להעלאת השכר צריך להיות של כולנו כחברה. אנחנו מדברים על שעתיים בבוקר וכשאני מסתכלת על ספטמבר אני לא יודעת אם יהיה לנו עם מי לפתוח את השנה או לשמור על יציבות ושגרה לאורך השנה. הסכם השכר של המורים צריך להיפתר כמה שיותר מהר עוד לפני שאנחנו יוצאים לחופשת הקיץ". 

"כולם מבינים שאנחנו נמצאים במשבר המאוד מאוד חמוד שחייבים לפתור אותו. אני לא חושבת שהפערים כל כך גדולים. הכל ניתן לפתרון. צריך לשבת לשולחן המשא ומתן ולנהל משא ומתן באופן אמיתי ולא כמו שהוא מתנהל בחודשים האחרונים". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן