העיצומים מחריפים: הלימודים בכל הארץ יחלו בשעה 10:00

הסתדרות המורים הודיעה על איחור בפתיחת מערכת החינוך בכל הארץ ביום ראשון, זאת במחאה על "הזלזול וההתעלמות של ראשי הממשלה - בנט ולפיד – ושל שר האוצר ליברמן ופקידי משרדו מהמערכת המדממת שזקוקה לחבל הצלה מיידי"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 18/06/22 20:59 יט בסיון התשפב

העיצומים מחריפים: הלימודים בכל הארץ יחלו בשעה 10:00
הלימודים יחלו מאוחר יותר במחוז תל אביב, צילום: Nati Shohat / Flash 90.

שוב שיבושים בשגרת הלימודים: הסתדרות המורים הודיעה אתמול (ו') על החרפה בעיצומים, והלימודים בכל רחבי הארץ מחר (א') יחלו בשעה 10:00 בבוקר. השיבושים חלים על כל מוסדות החינוך וביניהם גני ילדים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ואולפנים. יש לציין כי מוסדות החינוך המיוחד יפתחו כרגיל. 

ההודעה הזו מגיעה בעקבות שבוע של עיצומים, כאשר בכל יום הלימודים החלו באיחור, בכל פעם במחוז אחר. "אנו מחריפים את העיצומים לנוכח הזלזול וההתעלמות של ראשי הממשלה - בנט ולפיד – ושל שר האוצר ליברמן ופקידי משרדו מהמערכת המדממת שזקוקה לחבל הצלה מיידי", כך נמר בהודעה מטעם ההסתדרות. 

יפה בן דוד, מזכ"לית ההסתדרות, האשימה את הממשלה. "אם לפיד, בנט וליברמן לא יתעוררו מהר, הם ימצאו את עצמם לבד בלי מערכת חינוך ועם צבא של הורים זועמים ומתוסכלים שכועסים על הזלזול וחוסר היכולת שלהם לנהל משבר פשוט". לדבריה, אפשר להגיע להסכמות עד סוף החודש, "אם רק יפסיקו לנהוג ברפיון וינחו את הפקידים לבצע את תפקידם. העיצומים הוחרפו לאחר שפקידי האוצר הגיעו לישיבה נוספת לא מוכנים וללא מסגרת תקציב".