מרב בן ארי חושפת את הפרידה מהעיתונאי הבכיר: "אנחנו בקשר טוב אבל אני עסוקה"

חברת הכנסת מיש עתיד סיפרה על הזוגיות שהייתה עם יוסי יהושע, עיתונאי ידיעות אחרונות, ושיתפה על הקשיים בניהול קשר תוך כדי העבודה האינטנסיבית: "זה מרתיע להיות עם חברת כנסת, הוא צריך להיות אדם מאוד חזק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/22 18:30 יז בסיון התשפב

מרב בן ארי חושפת את הפרידה מהעיתונאי הבכיר: "אנחנו בקשר טוב אבל אני עסוקה"
מירב בן ארי, נחשפת, צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

למרות שהציבור הישראלי אוהב להיות ביקורתי כלפי חברי הכנסת שלו, התפקיד הזה קשה ואינטנסיבי מאוד, וגובה מחירים רבים. אחד הבולטים בהם הוא הקושי לנהל חיי משפחה מאוזנים, או במקרים אחרים - להקים משפחה. מי שחווה את זה בצורה רבה היא חברת הכנסת מרב בן ארי, רווקה ואם חד הורית שמכהנת כיו"ר הוועדה לביטחון פנים. 

בשיחה עם טל פרידמן בערוץ כנסת, שיתפה בן ארי הקשיים מאחורי הניסיון להכיר בן זוג תוך כדי הכהונה: "זה מאוד קשה. זה מרתיע להיות עם חברת כנסת. את מגיעה ולוקחת את כל האוויר בחדר. הזמינו אותך עכשיו לארוחת ערב, אם זה עם ימנים אז יש להם הרבה מה להגיד לך, וגם השמאלנים רוצים מאוד להגיד לך דברים. אז את גומרת את האוויר בחדר, כמה מקום יישאר לו? הוא צריך להיות אדם מאוד חזק", הבהירה חברת הכנסת מיש עתיד. 

בן ארי נשאלה האם היא מחפשת כרגע וענתה: "זה תלוי בתקופות, אני בתקופה מאוד אינטנסיבית עכשיו אז אין לי זמן, אבל היה לי חבר עד לא מזמן, וזה יצא בתקשורת", אמרה חברת הכנסת וחשפה את הזוגיות שהייתה לה עם עיתונאי ידיעות אחרונות, יוסי יהושע, זוגיות שנגמרה כבר: "על הכיפאק יוסי, אנחנו בקשר טוב וחברות היום אבל אני בן אדם מאוד עסוק", הסבירה בן ארי.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן