טל פרידמן והכתבת הסרוגה: ערוץ הכנסת מתחדש

ערוץ הכנסת מותח את פניו עם עיצוב חדש אבל בעיקר עם מספר שמות מעניינים. טל פרידמן מקבל תכנית חדשה, "האזרח פרידמן", והכתבת הפוליטית הסרוגה שירית אביטן כהן מצטרפת למהדורת הערב

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/22 20:51 כו באדר א'

טל פרידמן והכתבת הסרוגה: ערוץ הכנסת מתחדש
צילום: צילום מסך, "האזרח פרידמן"

ערוץ הכנסת הרשמי של ישראל מספק שידורים ישירים מהוועדות וממליאות הכנסת השונות, ותכניות המסקרות את כל מה שמתחש בכנסת ישראל. הערוץ הודיע היום (א') על הצטרפותם של מספר שמות מעניינים במיוחד ועל עיצוב גרפי חדש.

המצטרף החם ביותר הוא כוכב תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" ו"מועדון לילה" -  הקומיקאי טל פרידמן, שהחל להגיש תכנית חדשה בשבוע שעבר, "האזרח פרידמן". במסגרת התכנית שמסכמת את השבוע הפוליטי, נוגע פרידמן בסוגיות הפוליטיות השונות ומראיין חברי כנסת. 

האזרח פרידמן:

מהדורת הערב של הערוץ מתרחבת ועוברת לפורמט זוגי. אל צוות הכתבים הפוליטיים המוכר שמסכם את היום הפוליטי - יניר קוזין, נדב אלימלך, מורן אזולאי ויובל קרני, מצטרפות שתי כתבות: טל שלו, הכתבת והפרשנית הפוליטית של "וואלה", ושירית אביטן כהן, הכתבת הפוליטית של עיתון "גלובס".

הערוץ הפוליטי מתחדש גם בפודקאסט חדש. הרצועה הראשונה, "מלחמות היהודים", תוגש על ידי ירון לונדון ותעסוק ביריבויות הפוליטיות הכי גדולות שידע העם היהודי מימי התנ"ך ועד ימינו. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן