מוישי קליינרמן עדיין נעדר | הוקם צוות מיוחד ביחידה לחקירת פשעים בשומרון

ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה מינה צוות חקירה מיוחד ביחידה לחקירת פשעים בשומרון כדי לאתר את הנער הנעדר בן ה-16 ממודיעין עילית

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/22 22:48 טז בסיון התשפב

מוישי קליינרמן עדיין נעדר | הוקם צוות מיוחד ביחידה לחקירת פשעים בשומרון
אברהם משה קליינרמן, נעדר תקופה ארוכה, צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל מעדכנת הערב (ד') כי בהמשך לחיפוש אחר הנעדר מוישי קליינרמן, ובהמשך להערכות מצב תכופות שמקיימים במשטרה אודות היעדרותו, שוחח המפכ"ל, רב ניצב קובי שבתאי, עם ראש אגף חקירות ומודיעין, אשר מינה צוות חקירה מיוחד ביל"פ שומרון, היחידה לחקירת פשעים בשומרון. 

לצידו גם צוותי חקירה של אגף החקירות והמודיעין בכדי להתחקות אחר עקבותיו ולאתר את מוישי, "משטרת ישראל תמשיך לעשות את כל הפעולות הנדרשות על מנת להביא לאיתורו של הנעדר". לפני כמעט שלושה חודשים התקבלה תלונה בתחנת המשטרה מודיעין עילית אודות היעדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן בן ה-16 אשר מאז שנסע לשבת במירון נעלמו עקבותיו. 

 "ניסינו להתקשר ולחפש, וראינו ששבוע בעצם אף אחד לא ראה או שמע ממנו", סיפרה אתמול אמו גיטי לאולפן ynet, "פנינו למשטרה, ואנחנו מרגישים שאין מספיק מענה. אני מרגישה שהיחס הוא כאילו מדובר בחפץ שנאבד, ולא בחיי אדם. מה קורה איתו, הוא חי? הוא לא? מישהו מחזיק בו? אנחנו נמצאים באוויר, בסימן שאלה ענק, בספק שאוכל אותנו מבפנים". 

תיאור הנעדר: מבנה גוף רזה. שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה.תיאור לבוש: לבש חולצה לבנה ומכנס בצבע כהה. כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה.