יועז הנדל עוקץ את אריה דרעי: "יושב בבית ומפחד מהעסקנים של גור"

שר התקשורת הגיב לניצחון החרדים בהצעה הנגדית שהעבירו בטרומית לרפורמת הטלפונים הכשרים וכתב, "אתה משמר את ההגמוניה שלהם על חשבון הציבור שלך. מתעסק בהצעה טרומית שלא משנה כלום. פארודיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/22 18:20 טז בסיון התשפב

יועז הנדל עוקץ את אריה דרעי: "יושב בבית ומפחד מהעסקנים של גור"
יועז הנדל בכנסת, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מליאת הכנסת אישרה היום (ד') בקריאה טרומית את הצעת חוק התקשורת, בזק ושידורים, תיקון - הגבלות מוסכמות על שירות וציוד תקשורת, התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת משה ארבל וקבוצת חברי הכנסת. למרות התנגדות הממשלה, ההצעה זכתה לרוב של 57 תומכים מול 43 מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

מדובר למעשה בהצעה נגדית לרפורמת הטלפונים הכשרים של שר התקשורת יועז הנדל, והחרדים חגגו את הניצחון. יו"ר ש"ס אריה דרעי העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו וכתב, "שר התקשורת שלא עובר את אחוז החסימה קיבל היום תשובה ניצחת במליאה, כשחוק הגנת החירות בטלפונים של ש"ס אושר במליאה. צא לנו מהחיים! הסוף של ממשלת הרודנות והניתוק שלכם כבר מוקרן על לוח התוצאות". 

אולם הנדל לא נותר חייב, והגיב על הדברים של חבר הכנסת לשעבר בהאשמה. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו התייחס לדיווח של כיכר השבת, לפיו 600 בנות ספרדיות לא מתקבלות למוסדות אשכנזים בירושלים עקב פער בין כמות הבנות לבין מכסת הבנות הספרדיות בקבלה לבתי הספר. 

"הן יושבות מבוישות בבית. ועד רבנים שחוסם שיעורי תורה של הרב יוסף", כתב הנדל, "ועד רבנים ספרדי שהתחלת להקים ונבהלת. ואתה יושב בבית ומפחד מהעסקנים של גור. משמר את ההגמוניה שלהם על חשבון הציבור שלך. מתעסק בהצעה טרומית שלא משנה כלום. פארודיה".