יועז הנדל מתנגד לחבירה לנתניהו ומסביר למה: "נתתי נבואה ואכן כך זה קרה"

שר התקשורת אמר במהלך ראיון כי נבואה ניתנה לשוטים, ורגע לאחר מכן החמיא לעצמו: "לפני שנתיים אמרתי שאם נתניהו יפר את ההסכמים ולא יעביר תקציב אז יהיו בחירות ויהיה ראש ממשלה אחר מהימין" | שותפות עם הליכוד? "כשמדברים איתי על ימין על מלא אני יודע שזו בדיחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/22 13:05 טז בסיון התשפב

יועז הנדל מתנגד לחבירה לנתניהו ומסביר למה: "נתתי נבואה ואכן כך זה קרה"
הנדל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברקע המשברים שתוקפים את הקואליציה והקושי של הממשלה לתפקד, שר התקשורת יועז הנדל התראיין הבוקר ב"רדיו צפון" אצל גדי נס. הנדל לא התעלם והודה שמצב הקואליציה לא טוב אולם אמר שהמצב של הממשלה מציון. 

שר התקשורת פתח ומנה את הישגיו בתחום פריסת הסיבים האופטיים, בעיקר בפריפריה, "זה ממש אור לגויים מה שנעשה שם. בענייני הממשלה ההישגים הם מרשימים ויפים". 

יועז הנדל: שם הייתי החלטי ושלא כמנהגי נתתי נבואה ואכן זה קרה כך

לשאלה האם יש עתיד לקואליציה, השיב: "בקואליציה זה נראה לא טוב אבל נבואה עדיין לא ניתנה לי וניתנה לשוטים - אני מסכים שהכיוון לא חיובי אבל אני לא יודע להגיד בצורה החלטית כמו שאחרים אומרים. בזמנו, לפני שנתיים אמרתי אצלך שאם נתניהו יפר את ההסכמים ולא יעביר תקציב אז יהיו בחירות ויהיה ראש ממשלה אחר מהימין. שם הייתי החלטי ושלא כמנהגי נתתי נבואה ואכן זה קרה כך. 

עוד אמר השר הנדל כי אם ניגרר לבחירות זה לא יוביל ליציבות, "לא יהיה פתרון של קסם שבבחירות החמשיות נתניהו יביא 70 מנדטים ויעשה את כל מה שלא עשה 12 שנה, אז הוא יתבדה, זה לא עובד ככה. המציאות הפוליטית שלנו מחייבת אותנו לממשלות אחדות. אני לא חושב שהממשלה שלנו אידאלית, יש לנו הרבה בעיות, אבל זה מה יש. צריכים לעשות כל דבר שיאפשר יציבות". 

"אני לא מאמין למושג הזה 'ימין על מלא'"

לסיום שלל הנדל את האפשרות כי לשיתוף פעולה של מפלגת תקווה חדשה עם נתניהו לצורך הקמת ממשלת ימין 'על מלא': "כשמדברים איתי על ימין על מלא אני יודע שזו בדיחה. ימין על מלא זה מי ששחרר מחבלים, מי שבעשור האחרון שכח שיש נגב וגליל ופתאום כל חבריי מהליכוד נזכרים שיש בעיית משילות ושיש צורך לטפל במרכזי פשע. ימין על מלא זה החזרת שטח ופינוי ישובים. אני לא מאמין למושג הזה 'ימין על מלא'. אני מאמין רק במבחן התוצאה ובמבחן התוצאה אני פרסתי סיבים אופטיים ביו"ש כמו בשאר מדינת ישראל. למה לא היה שם עד עכשיו?".