נתניהו עקץ את בנט: "נותן הרצאות של מדריכים בבני עקיבא"

יו"ר האופוזיציה התייחס אי היציבות בקואליציה ואמר: "מפרפרת פרפורי גסיסה, מתבזה כל יום מחדש ומוכיחה שאין תחתית" | נתניהו המשיך ותקף את ראש הממשלה: "עף על עצמו, ובניתוק מרשים מן המציאות"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 13/06/22 18:46 יד בסיון התשפב

נתניהו עקץ את בנט: "נותן הרצאות של מדריכים בבני עקיבא"
נתניהו במהלך הדיון, "בנט עף על עצמו", צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

דיון 40 חתימות התקיים היום (ב') במליאת הכנסת בנושא "בזבוז חסר תקדים של כספי ציבור לשיפוץ מעון פרטי ברעננה לטובת מעון רשמי". אחרי שראש הממשלה נפתלי בנט תקף את התנהלות האופוזיציה שממשיכה להתנגד לחוקי הקואליציה, עלה לדבר בנימין נתניהו. 

"שנת הלימודים מתקרבת לסיומה", אמר יו"ר האופוזיציה, "המורים שוקדים על גיליונות הציונים של התלמידים. אבל יש מי שכבר הזדרז לחלק לעצמו ציונים - והוא עשה זאת ביד נדיבה, בהערכה עצמית מופלגת, הוא עף על עצמו, ובניתוק מרשים מן המציאות".

"בנט אמר אתמול: 'נדמה לי שכל מי שישר עם עצמו יודה שזו ממשלה מהטובות שידעה המדינה'. איזו בדיחה. בסביבת בנט ובלשכת ראש הממשלה עוזבים כולם, שבוע אחרי שבוע, בדיוק כמו ברשימת 'ימינה' לכנסת. הם כנראה לא יכולים להכיל את כל הטוב הזה", הוסיף נתניהו.

"הממשלה מפרפרת פרפורי גסיסה"

"להגיד שזאת אחת הממשלות הטובות בתולדות ישראל? אני חושב שבוחן המציאות של בנט לוקה בחסר, בלשון המעטה. זה כנראה קורה כי בנט לא באמת בא במגע עם הציבור. הוא לא רואה ממטר את אזרחי ישראל. אם הוא היה עושה כל זאת, הוא היה לומד על רחשי הלב האמיתיים של תושבי המדינה. בעבורם, הממשלה הזאת גרועה, לא לגיטימית ולא רלוונטית", המשיך יו"ר הליכוד, "היא מוחזקת בחוטים דקים של סחטנות ופרוטקשן, מפרפרת פרפורי גסיסה, מתבזה כל יום מחדש ומוכיחה שאין תחתית. ירדנו נמוך השבוע, בשבוע הבא נרד עוד יותר נמוך. ים המלח הוא האוורסט של הממשלה הזאת".

נתניהו המשיך ועקף את בנט: "אנשים שמתיימרים להיות מנהיגים נותנים הרצאות של מדריכים בבני עקיבא על מה זה "מנהיגות"? מה זה "אומץ לב"? מה זה "היסטוריה יהודית"? זה מביך".