כאוס בשגרירות ארה"ב: התורים לוויזה של אלפי ישראלים נדחו

בשורה קשה לאלפי ישראלים: בשגרירות ארצות הברית מודיעים הבוקר כי אלפי תורים לקבלת ויזה שנקבעו לחודשים אוגוסט וספטמבר יידחו | תורים פנויים תוכלו למצוא רק בעוד כשנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/22 09:21 י בסיון התשפב

כאוס בשגרירות ארה"ב: התורים לוויזה של אלפי ישראלים נדחו
שגרירות ארה"ב, צילום: יונתן סינדל/פלאש 90

המרוץ הישראלי לקבלת ויזה לארצות הברית הולך והופך לבלתי אפשרי, וגם מי שכבר הצליח לקבוע תור לחודשים הקרובים, קיבל הבוקר בשורה מרה במיוחד. אלפי תורים לקבלת ויזה עבור ישראלים נדחו למועד לא ידוע. 

קשיים בהוצאת ויזה לארצות הברית

מדובר בעיקר בתורים שנקבעו לחודשים אוגוסט וספטמבר שנדחו בעקבות העומס הכבד בשגרירות, כרגע לא ברור ליזה מועד נדחו התורים וישראלים רבים צפויים לפספס חופשות וביקורים בארצות הברית. גם לקבוע תור חדש איננה משימה פשוטה, וייתכן שתמצאו תור פנוי רק בשנה הבאה.

בשגרירות ארצות הברית בישראל הודיעו בסרטון מיוחד: "כפי שהנכם יודעים, כל שגרירויות ארצות הברית בעולם מתמודדות עם האתגרים וההשלכות של הקורונה. אנו מתמודדים עם ביקוש חסר תקדים לוויזות כתוצאה משנתיים של הגבלות במתן שירות. העיכוב בטיפול בבקשות יימשך זמן מה. בישראל זמן ההמתנה לתורים קצר יותר מאשר ברוב שגרירויות ישראל בעולם.

כחלק מתהליך החזרה לשגרת העבודה עלינו לשנות מועדים של כמה מהתורים לראיונות לקבלת ויזה אשר נקבעו לאוגוסט ולתחילת ספטמבר. זה מהלך הכרחי, כל הפונים לוויזה שהתור שלהם נדחה יקבלו תורים חדשים ללא תשלום נוסף".