מיכאל ביטון נפגש עם בנט: "מקווה ומאמין שדברים יסתדרו"

אחרי פגישה עם ראש הממשלה ובכירי משרדי האוצר והתחבורה, יו"ר ועדת הכלכלה נשאר אופטימי ואמר: "התרשמתי מהתייחסותו הרצינית של ראש הממשלה ורצונו העמוק לפתור את העניין ולהביא הסכמות בהקדם"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 08/06/22 18:17 ט בסיון התשפב

מיכאל ביטון נפגש עם בנט: "מקווה ומאמין שדברים יסתדרו"
מיכאל ביטון, נשאר אופטימי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שבועיים אחרי שהודיע על הקפאת תמיכתו בקואליציה, יו"ר ועדת הכלכלה מיכאל ביטון נפגש היום (ד') עם ראש הממשלה נפתלי בנט בניסיון לפתור את המשבר מול השרה מרב מיכאלי בסוגיית רפורמת התחבורה הציבורית. בפגישה השתתפו מנכ"ל משרד ראש הממשלה יאיר פינס ונציגי משרדי האוצר והתחבורה.

"הייתה פגישה טובה ואני מקווה ומאמין שדברים יסתדרו", אמר ביטון ביציאתו מהפגישה עם בנט, "גם ראש הממשלה יודע שזה לא מאבק פוליטי, אלא ערכי. אני לא יכול לאפשר פגיעה בחלשים, בנגב ובגליל. התרשמתי מהתייחסותו הרצינית של ראש הממשלה ורצונו העמוק לפתור את העניין ולהביא הסכמות בהקדם".

בשבוע שעבר תקף חבר הכנסת מיכאל ביטון את מיכאלי בוועדת הכלכלה: "משרד התחבורה גנב מאנשים עניים 200 מיליון שקל כדי לחלק אותם לאחרים. משרד התחבורה גונב מהפריפריה כסף כדי להעביר אותם לאנשים חזקים. במרכז הארץ התחבורה הציבורית תוזל ב-9 אחוזים", המשיך ביטון וסיפר כי, "ביררתי איך נוצרה הרפורמה הזאת: באו לשרת התחבורה מהאוצר, ואמרו לה שצריך לייצב את התחבורה הציבורית. אבל ייעצו לה - תעשי סלט: תיקחי קצת מפה, קצת משם, תעשי רפורמה".