אריה דרעי: "צפו להפתעות בקרוב מאוד"

בעקבות ההפסדים שסופגת הקואליציה במליאת הכנסת, והמרידות של הח"כים גנאים ורינאווי זועבי, יו"ר ש"ס רומז להתפתחויות וטוען: "הקואליציה התפרקה סופית השבוע"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 08/06/22 17:45 ט בסיון התשפב

אריה דרעי: "צפו להפתעות בקרוב מאוד"
אריה דרעי, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

השבוע הקשה שעובר על הקואליציה ממשיך גם היום (ד') אחרי ההפסד על הצעת החוק להעלאת שכר המינימום שהעלתה האופוזיציה ועבר ברוב גדול לאחר שמפלגות העבודה ומרצ יצאו מהמליאה וחברי רע"מ וחברת הכנסת ג'ידא רינאווי זועבי תמכו למרות המשמעת הקואליציונית. 

ההפסד היום מצטרף לאי אישור תקנות יהודה ושומרון והפלת חוק כצנלסון בתחילת השבוע. יו"ר ש"ס, חבר הכנסת לשעבר אריה דרעי ניתח את ההתפתחויות וטען: "רשמו לפניכם, הקואליציה התפרקה סופית השבוע. צפו להפתעות בקרוב מאוד. עם ישראל חי".

בימים האחרונים מנסים ראשי הקואליציה להציג חזית אחידה בנוגע לח"כים המורדים, ודוחקים בהם להתפטר מהכנסת. 

הורוביץ כתב אתמול בטוויטר: "הממשלה חשובה לנו, חשובה לישראל. למרצ יש בה הישגים רבים. אנחנו מחוייבים להחלפת נתניהו ולבלימת סמוטריץ ובן גביר. מרצ לא תתן יד לחזרתם לשלטון. זה מחייב מאמץ והחלטות קשות. מי שלא יכול לעמוד בקשיים, יכול לסיים את תפקידו. אני עובד ללא הרף כדי לשמור על הממשלה ולמנוע בחירות. משוכנע שנצליח".

שר החוץ יאיר לפיד השתמש במסר דומה ואמר על ההתנהלות של גנאים ורינאווי זועבי: "מי שלא יכול עם הקואליציה הזאת, שיעזוב". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן