סטודנטים בבר אילן? בקרוב תוכלו לגור ליד האוניברסיטה

אוניברסיטת בר-אילן חתמה עם חברת אלקטרה בניה ובנק הפועלים על הסכם מימון מחודש בהיקף של כ-400 מיליון שקלים לפרויקט מעונות אשר נבנה בשיטת ה-BOT: "סמן ימני לשותפות אמיתית בין מגזר ציבורי לפרטי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/22 14:30 ט בסיון התשפב

סטודנטים בבר אילן? בקרוב תוכלו לגור ליד האוניברסיטה
אוניברסיטת בר אילן, צילום: ויקיפדיה, אוניברסיטת בר-אילן cc-by-sa

בשורה לסטודנטים בבר אילן: האוניברסיטה חתמה עם חברת אלקטרה בניה ובנק הפועלים על הסכם מימון מחודש בהיקף של כ-400 מיליון שקלים לטובת פרויקט מעונות אשר נבנה בשיטת ה-BOT. הפרויקט יאפשר את שיפוץ ושדרוג בנייני המעונות הוותיקים וכן את הקמתם של שני מגדלים בצפון הקמפוס תוך יצירת כפר סטודנטים המונה כ-1700 מיטות.

חלופה איכותית וזולה

לצידו של הפרויקט חניון ואזור מסחרי המשרת את הסטודנטים ונטוע בלב פארק ירוק עם אמפיתיאטרון בהיקף של כ-30 דונם. פרויקט המעונות נבנה בתמיכת הות"ת וחברת 'דירה להשכיר' הממשלתית, והוא מהווה חלופה איכותית וזולה בהשוואה ליותר מ-40 אחוזים מהדירות השכורות בערים שמסביב לאוניברסיטה (ר"ג, קרית אונו, גבעת שמואל ופ"ת).

מימון הפרויקט נעשה בשיטת ה-BOT, המאפשר שיתוף פעולה עסקי בין גופים עסקיים למוסדות ציבוריים. במעמד החתימה נכחו המשנה הבכיר לנשיא ומנכ"ל האוניברסיטה מר זוהר ינון, מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, הממונה על החטיבה העסקית בבנק מר צחי כהן, מנכ"ל קבוצת אלקטרה איתמר דויטשר ויו"ר ועדת הקבע של אוניברסיטת בר-אילן רו"ח שלמה זוהר, כמו גם בכירי הנהלת האוניברסיטה וקבוצת אלקטרה.

"צלחנו את כל האתגרים והתפיסות השונות ומצאנו באוניברסיטה שותפות אמיתית"

זוהר ינון, משנה בכיר לנשיא ומנכ"ל בר-אילן אמר באירוע: "עברנו ביחד עם אלקטרה דרך מורכבת במספר היבטים ואני שמח שאנו מיישמים היום שלב חשוב בפרוייקט שמביא תועלת לכל. לאוניברסיטה, לזכיין והכי חשוב לסטודנטים. בזכות השותפות שנבנתה בין בר-אילן לאלקטרה, האוניברסיטה מציעה חווית מגורים בקמפוס בסטנדרט בינלאומי".

מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר: "זהו פרוייקט חשוב בעל ערך רב ותכנון לזמן ארוך אשר ישפרו את חיי הסטודנטים ויביאו לפיתוח האוניברסיטה".

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה: "הפרויקט הנוכחי הינו סמן ימני לשותפות אמיתית בין מגזר ציבורי לפרטי. צלחנו את כל האתגרים והתפיסות השונות ומצאנו באוניברסיטה שותפות אמיתית, שיחד עימה סללנו את הדרך הנכונה לפעול יחד לטובת הסטודנטים. כל הצדדים התגייסו למען המטרה המשותפת, ובמישור המימוני אנו שמחים על תמיכת בנק הפועלים בפרויקט ועל החשיבות שהוא מייחס לפרויקטים ייחודיים אלה".