כוכב טיקטוק במגזר הערבי: הוארך מעצרו של החשוד בהיעלמותה של ספיר נחום

הוארך בשבוע מעצרו של החשוד בהיעלמותה של ספיר נחום בת ה-24, אם לשניים | החשוד, בן זוגה לשעבר, הוא כוכב טיקטוק במגזר הערבי שהעלה בחודש שעבר תיעוד שלו מתפרע בכפר מסריק. בעבר הוא ישב במאסר בעקבות שוד בנק

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/06/22 07:37 ז בסיון התשפב

כוכב טיקטוק במגזר הערבי: הוארך מעצרו של החשוד בהיעלמותה של ספיר נחום
החיפושים אחר ספיר נחום, צילום: דוברות המשטרה

המשטרה ממשיכה בפעולות לאיתורה של ספיר נחום בת ה-24 מעכו, אשר נעדרת מיום חמישי, עת יצאה מביתה ברחוב הרצל בעיר ולא שבה. אמש (בין ראשון לשני) מעצרו של החשוד במעורבות בהיעלמותה, בן זוגה לשעבר, הוארך בשבעה ימים, אולם בשלב זה למשטרה אין קצה חוט שיוביל למקום הימצאה של ספיר.

החשוד, ערבי תושב הצפון, נעצר בחודש שעבר לאחר שתיעד את עצמו, נכנס רכוב על סוס לקיבוץ כפר מסריק בצהרי שבת, נסע על מדשאות בפראות, השמיע מוזיקה בקול רם וקילל את תושב המקום - את התיעוד שהפך לוויראלי העלה לטיקטוק. בעבר ריצה החשוד מאסר בפועל לאחר שוד מזוין של סניף דואר, בו הוא ושותפו שדדו כ-15 אלף שקלים בעזרת נשק חם.

החיפושים אחרי ספיר הפכו אינטנסיביים יותר אתמול והתקיימו מתוך חשש כבד לחייה. בשעות הבוקר פעלה המשטרה בעיקר סביב בכפר הבדואי איבטין, אך לקראת הצהריים הוחלט לצמצם את היקף הכוחות במקום עד לקבלת אינדיקציה חדשה בחקירת המשטרה. 

"לא היה חסר לה כלום"

נחום, אם חד-הורית לפעוטה בת שנתיים ולפעוט כבן שנה ששוהים בימים אלה אצל אחותה, יצאה ביום חמישי בסביבות השעה 8:00 בבוקר מהגן של בתה ותועדה נכנסת לרכבו של בן זוגה לשעבר. לאחר מכן, היא הלכה לכיוון דירתה, אך בסופו של דבר לא נכנסה למקום וההערכה היא שנלקחה משם. במשטרה מתחזק החשד שבן זוגה לשעבר, בעל רקע פלילי, מעורב בהיעלמותה. הוא נעצר ונחקר על ידי המשטרה.

האם, סוזי נחום, אמרה בריאיון לחדשות 12: "אנחנו לא כמו אימא ובת, אנחנו חברות. קורה שאימא ובת רבות ומתווכחות אבל אחר כך כלום. אנחנו מסתדרות יפה". עוד סיפרה האם: "לא היה חסר לה כלום – כשחסר לה, בתור אימא אני פה לצידה. וגם היום אני לצידה וגם הבת השנייה שלי לצידה. היא ילדה של בית, אף פעם לא הייתה יוצאת לרחוב. לרוב היא הייתה עם הילדים שלה, לקחת אותם בזמן למעון, להחזיר אותם – עד שקרה את המקרה של יום חמישי".

פרטיה של ספיר נחום:
גובה :1.53 מ'
מבנה גוף : רזה
שיער : חום בהיר ארוך 
תיאור לבוש : לא ידוע