חיפושים נרחבים אחרי אם ל-2 מהצפון שנעלמה לפני שלושה ימים

ספיר נחום, בת 24 מהעיר עכו, נעלמה ביום חמישי ועל פי החשד נחטפה על ידי בן זוגה לשעבר. המשטרה פעלה בעיקר בכפר הבדואי איבטין כולל מסוק, רחפנים וכלבנים, אך לאחר שעות הוחלט לדלל כוחות באזור עד לקבלת אינדיקציה חדשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/22 21:16 ו בסיון התשפב

חיפושים נרחבים אחרי אם ל-2 מהצפון שנעלמה לפני שלושה ימים
החיפושים אחרי ספיר נחום נמשכים, צילום: דוברות המשטרה

ספיר נחום, תושבת עכו בת 24 ואם לשני ילדים קטנים נעדרת מאז יום חמישי  האחרון כאשר החיפושים אחריה הפכו אינטנסיביים יותר היום (א') ומתקיימים מתוך חשש כבד לחייה. בשעות הבוקר פעלה המשטרה בעיקר סביב בכפר הבדואי איבטין, אך לקראת הצהריים הוחלט לצמצם את היקף הכוחות במקום עד לקבלת אינדיקציה חדשה בחקירת המשטרה. 

אחותה של ספיר ומכר נוסף נלקחו במהלך היום לתחנת המשטרה בעכו, במטרה לנסות לגלות כיווני חקירה חדשים. המשטרה שפועלת בכוחות מתוגברים לאיתורה עם רחפנים, כלבים ומסוק, פרסמה תיעוד מהפעם האחרונה שבה ספיר נראתה - וגורמים מסרו כי קיים חשש לחייה. 

נחום, אם חד-הורית לפעוטה בת שנתיים ולפעוט כבן שנה ששוהים כעת אצל אחותה, יצאה ביום חמישי בסביבות השעה 8:00 בבוקר מהגן של בתה ותועדה נכנסת לרכבו של בן זוגה לשעבר. לאחר מכן, היא הלכה לכיוון דירתה, אך בסופו של דבר לא נכנסה למקום וההערכה היא שנלקחה משם. במשטרה מתחזק החשד שבן זוגה לשעבר, בעל רקע פלילי, מעורב בהיעלמותה. הוא נעצר ונחקר על ידי המשטרה.

האם, סוזי נחום, אמרה בריאיון לחדשות 12: "אנחנו לא כמו אימא ובת, אנחנו חברות. קורה שאימא ובת רבות ומתווכחות אבל אחר כך כלום. אנחנו מסתדרות יפה". עוד סיפרה האם: "לא היה חסר לה כלום – כשחסר לה, בתור אימא אני פה לצידה. וגם היום אני לצידה וגם הבת השנייה שלי לצידה. היא ילדה של בית, אף פעם לא הייתה יוצאת לרחוב. לרוב היא הייתה עם הילדים שלה, לקחת אותם בזמן למעון, להחזיר אותם – עד שקרה את המקרה של יום חמישי".

פרטיה של ספיר נחום:
גובה :1.53 מ'
מבנה גוף : רזה
שיער : חום בהיר ארוך 
תיאור לבוש : לא ידוע