צפו: אורי זוהר ז"ל כפי שלא ראיתם מעולם

הבוקר התבשרנו במפתיע על פטירתו של הרב והשחקן לשעבר אורי זוהר | לידי כיפה הגיע תיעוד מיוחד מהימים בהם הופיע זוהר יחד עם אריק איינשטיין וחזר בתשובה | ומה הזיכרון של נתניהו מאורי זוהר?

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/22 11:37 ג בסיון התשפב

צפו: אורי זוהר ז"ל כפי שלא ראיתם מעולם
אורי זוהר, צילום: הוט 8

ברוך דיין האמת: לאחר אירוע לבבי ופעולות החייאה ברב והשחקן לשעבר אורי זוהר בביתו בירושלים, זוהר הלך לעולמו והוא בן 86. כפי שכולם יודעים, בעברו היה זוהר שחקן, קומיקאי, סטנדאפיסט, תסריטאי ובמאי קולנוע ישראלי עד שחזר בתשובה להפתעת הציבור הישראלי. צפו בתיעוד מיוחד מהימים ההם. 

צפו: תיעוד מיוחד מהחזרה בתשובה של הרב אורי זוהר ז"ל

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו סופד לרב אורי זוהר ז״ל: שמעתי בצער על פטירתו של הרב אורי זוהר ז״ל. אורי היה מגדולי היוצרים הישראלים - שחקן, תסריטאי ובמאי שעיצב את עולם הקולנוע שלנו. תרומתו הגדולה לתרבות הישראלית תיזכר לדורות. 

נתניהו: "לא אשכח את הופעותיו בפני חיילי סיירת מטכ״ל"

באופן אישי אני לעולם לא אשכח את הופעותיו בפני חיילי סיירת מטכ״ל בשנות ה-60, כשבידר אותנו יחד עם שייקה אופיר ז״ל ויהורם גאון שיבדל לחיים ארוכים. בישיבה על מזרנים, בהאנגר ביחידה, זכינו להינות מהכישרונות העצומים ביותר שצמחו במדינת ישראל. אורי קרע אותנו מצחוק. אהבנו אותו מאוד. יהי זכרו ברוך.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן