חברי הכנסת מזדהים עם הפגנת המורים: "אין צודק מזה"

אלפי אנשים הגיעו לתל-אביב על מנת להביע הזדהות עם אנשי החינוך שדורשים העלאה בשכר | חבר הכנסת רם שפע: "הגוף אמנם בכנסת, אבל הלב והנפש נמצאים עם האלפים שיצאו הערב להפגין"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 30/05/22 20:34 כט באייר התשפב

חברי הכנסת מזדהים עם הפגנת המורים: "אין צודק מזה"
הרופאים למען המורים, צילום: ארגון הרופאים

אלפי מורים ומורות מפגינים הערב (ב') בתל-אביב במחאה על תנאי העסקתם וגובה שכרם, אחרי שהלימודים בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים הסתיימו תסיים היום בשעה 13:00, כולל בחינוך המיוחד. הפגנה נערכת ברחבת מוזיאון תל אביב - "מורות, גננות ומנהלות אומרות די לשכר עלוב". 

"נמשיך להילחם כדי ששכר המורים יעלה"

שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון הגיבה להפגנה וכתבה: ״עוצמת מחאת המורות והמורים מציפה את גודל המצוקה בשטח וממחישה שהזמן דוחק יותר מתמיד. נמשיך להילחם כדי ששכר המורים יעלה משמעותית ומעמד המורה יתחזק".

"אני מתחייב להמשיך להניף את הדגל עבורכם"

גם יו"ר סיעת העבודה חבר הכנסת רם שפע אמנם לא יכל להגיע להפגנה, אך הביע את תמיכתו דרך הטוויטר: "הגוף אמנם בכנסת, אבל הלב והנפש נמצאים עם האלפים שיצאו הערב להפגין למען העלאת שכר המורים ומעמדם - אין צודק מזה. אני מתחייב להמשיך להניף את הדגל עבורכם ולעשות הכל כדי לרתום את כל הגורמים למהלך משמעותי. מחזק את כל מי שיצא מהבית, תדעו ששומעים אתכם פה - נמשיך במאבק הזה ביחד"

מי שעוד נרתם למאבק הם דווקא הרופאים, כן שמעתם נכון. הרופאים שבעצמם מפגינים רבות לאחרונה על קיצור שעות התורנויות שלהם הגיעו להביע הזדהות עם המורים".

לדברי יו"ר הסתדרות המורים יפה בן דויד, "בעקבות המצב צפוי מחסור חמור בעובדות ועובדי הוראה שבפועל יוביל לשיבושים קשים בהפעלת מערכת החינוך ויפגע בעיקר בתלמידים, שיסבלו מתחלופה תדירה של גננות, מורות ומורים, מנהלות ומנהלים - ועד להפסקת לימודים בכיתות שלמות". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן