הרב מאזוז על לפיד וליברמן: "יש לנו אנשים רעים, מחכים שיחלפו מן העולם"

ראש ישיבת "כסא רחמים" שמדי פעם מעורר סערות בעקבות דברים שאומר בשיעורו שמועבר בשידור חי, עשה זאת שוב אמש כשהתייחס ללפיד וליברמן: "בוגדים בעמם, שונאים את עמם. גרועים מנאצים, הנאצים אוהבים את עמם - אלה שונאים את העם שלהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/22 09:42 כח באייר התשפב

הרב מאזוז על לפיד וליברמן: "יש לנו אנשים רעים, מחכים שיחלפו מן העולם"
הרב מאזוז, צילום: Flash90

הרב מאיר מאזוז, ראש "ישיבת כסא רחמים" ומנהיגה הרוחני של מפלגת "יחד - העם איתנו" שבראשות השר לשעבר אלי ישי, מעורר מדי פעם בפעם סערות בעקבות דברים קשים שהוא אומר בשיעורו. אמש (ש') תקף הרב בפתח שיעורו השבועי את שר החוץ יאיר לפיד ושר האוצר אביגדור ליברמן, כאשר התייחס ליום ירושלים

"יש לנו אנשים רעים, אנחנו מחכים שיחלפו מן העולם...", פתח הרב. "ראש הממשלה החליפי. חליפי זה חלוף, בערבית חלוף זה חזיר. לחנוק את האברכים ולתת כמה שיותר לערבים, זה טוב מאוד, ממש נפלא. בוגדים בעמם, שונאים את עמם. גרועים מנאצים, הנאצים אוהבים את עמם - אלה שונאים את העם שלהם. רוצים להרוס ילדים וזקנים שלומדים תורה. בזכות התורה חייתם 2,000 שנה. אבל זה לא נוגע לקב"ה, הוא עשה איתנו טובות נסים ונפלאות. צריך להודות, לא לערבב, זה לבד וזה לבד", הסביר הרב בהקשר ליום ירושלים. 

ליברמן הגיב הבוקר לדברים הקשים: "במקום לימודי ליבה, הרב מאזוז בוחר ללמד לימודי שנאה. לא ידעתי שלימודי ליבה, יציאה לעבודה ושירות צבאי זה יותר גרוע מהנאצים. בדיוק בשביל אנשים כמוך נכתב במקורות שבית המקדש ״מפני מה חרב? מפני שהייתה בו שנאת חינם". 

"הרב מאזוז, הנאצים רצחו את סבא שלי במחנה ריכוז, ניסו לרצוח את אבא שלי בגטו", כתב הבוקר לפיד. "התשובה היחידה שלי לדבריך היא שאני אוהב את כל עם ישראל ומאחל לרב מאזוז יום ירושלים שמח, יום של אחדות ואהבת ישראל".

צפו בדברי הרב מאזוז בפתח שיעורו:

הרב מאזוז: "תחנון אסור להגיד"

ראש ישיבת כסא רחמים התייחס כאמור, גם ליום ירושלים: "מחר אנחנו לא אומרים תחנון. יש מי שאומר הלל אבל בלי ברכה. אבל תחנון אסור להגיד, אסור להגיד, אסור להגיד, מי שאומר תחנון כופר בטובתו של הקב"ה. אומר לו אנחנו מסתדרים בלעדיך זה פירוש הדברים האלה". 

הרב עמיחי אליהו התרשם מדבריו של הרב מאזוז: "הרב מאזוז ציין שגם אם כרגע יש לנו מנהיגים רעים, אנשים שנלחמים נגד העם שלהם, שפועלים למנוע מהאחים שלהם לקיים את אורח החיים היהודי. עדיין צריך להפריד ולומר תודה לה' על הדברים הטובים שיש במדינה".

עוד כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "היכולת המופלאה הזו לחלוק בחריפות ולראות את הדברים בהקשר הנכון צריכה להילמד במחוזתינו, לא צריך לוותר על ערכים או לוותר על מאבק עיקש בשביל לראות את הדברים הטובים שיש במדינה".