הרב מאזוז נגד סמוטריץ': "מגיע לו עונש"

ראש ישיבת "כסא רחמים" חשף את שיחתו עם יו"ר הציונות הדתית טרם הקמת הממשלה, ברקע הסירוב המתמשך להישען על הימנעות רע"מ בממשלת ימין. "כל אחד ואחד ישלם על פי מעשיו", אמר הרב מאזוז, "אין מנוס מזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/21 08:30 י בתמוז התשפא

הרב מאזוז נגד סמוטריץ': "מגיע לו עונש"
הרב מאזוז, תוקף את סמוטריץ' , צילום: Flash90

לפני כחודשיים הגיע יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' למעונו של הרב הרב מאיר מאזוז, ראש ישיבת "כסא רחמים" בבני ברק, במטרה להתייעץ בשאלת הצטרפות לממשלת ימין הנשענת על רע"מ, כאשר הרב מאזוז הבהיר לו כי אפשרות זו עדיפה מכיוון שמדובר ב"רע במיעוטו". 

בשיעור השבועי שלו שמסר אמש (שבת), תקף הרב מאזוז את סמוטריץ' וסיפר על השיח ביניהם: "אמרתי לו: 'מה אתה עושה? יותר טוב ככה?'", וסמוטריץ' ענה לו: "אנחנו לא נכנסים לממשלה שיש בה ערבים". הרב מאזוז המשיך ואמר: "אז תיכנס אתה עם חבר אחד ולא צריך ערבים" וטען כי יו"ר הציונות הדתית 'לא רצה להבין'.

"גם מתרפה במלאכתו אח הוא לבעל משחית", אמר הרב מאזוז על סמוטריץ'. "כל אחד ואחד ישלם על פי מעשיו ועל פי מחשבתו. מי שעשה לשם שמיים כביכול, והתכוון לרעה מגיע לו עונש. אין מנוס מזה". 

לפני כשלושה שבועות, תקף ראש ישיבת "כסא רחמים" את ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, ואמר כי כל זמן שהוא בעולם - חרון אף בעולם. "אין בו לא תורה, לא חכמה, לא היסטוריה, לא דעת, לא תבונה ולא שכל. יצא מבית המשוגעים".