הרב מאיר מאזוז: "חרון אף גימטריא יאיר לפיד"

ראש "ישיבת כסא רחמים" תקף את יו"ר יש עתיד שפועל להקמת ממשלה, ואמר כי כל זמן שהוא בעולם - חרון אף בעולם. "אין בו לא תורה, לא חכמה, לא היסטוריה, לא דעת, לא תבונה ולא שכל. יצא מבית המשוגעים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 27/05/21 07:49 טז בסיון התשפא

הרב מאיר מאזוז: "חרון אף גימטריא יאיר לפיד"
הרב מאיר מאזוז, צילום: Flash90

הרב מאיר מאזוז, ראש "ישיבת כסא רחמים" ומנהיגה הרוחני של מפלגת "יחד - העם איתנו" שבראשות השר לשעבר אלי ישי, תקף אמש (ד') במהלך שיעורו את יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד. בדבריו התייחס הרב מאזוז לניסיונות ההקמה של ממשלת שמאל בראשות לפיד. 

"כמעט עלה בידם, כמעט", אמר הרב מאזוז. "כל זמן שלפיד בעולם חרון אף בעולם, חרון אף בדיוק גימטריא יאיר לפיד. חרון אף - 345, יאיר לפיד - 345. כל זמן שהוא מנפח יותר מדי; אין בו לא תורה, לא חכמה, לא היסטוריה, לא דעת, לא תבונה ולא שכל. מג'נון, משוגע ומטורף, יצא מבית המשוגעים".

מהפרסומים השונים עולה, כי אם וכאשר תקום ממשלת שמאל בראשות לפיד, כך היא תראה: 

כחול לבן: ח"כ בני גנץ - שר הביטחון, ח"כ חילי טרופר - יישאר במשרד התרבות והספורט, וכן תיק הקליטה ככל הנראה לפנינה תמנו-שטה ועוד תיק קטן. ישראל ביתנו: ח"כ אביגדור ליברמן - שר אוצר. וכן ראשות ועדת הכספים, משרד הנגב והגליל ועוד תיק קטן. העבודה: ח"כ מרב מיכאלי - תחבורה. וכן תיק ביטחון פנים ועוד תיק קטן. מרצ: ח"כ ניצן הורוביץ - בריאות, ח"כ תמר זנדברג - הגנת הסביבה, ותיק שיתוף פעולה אזורי - ח"כ עיסאווי פריג'.

ביש עתיד עובדים על הקמת ממשלה ולאחר שיחתמו כלל ההסכמים הקואליציוניים, יהיה למפלגה קל יותר לבוא לבנט וסער עם הצעה מחודשת להצטרפות. אם ימינה תחליט להצטרף, משרד הפנים ילך לח"כ איילת שקד, משרד הדתות לח"כ מתן כהנא וח"כ נפתלי בנט יתחלק עם לפיד בראשות ממשלה ומשרד החוץ. אם תקווה חדשה תצטרף תיק המשפטים יגיע לידי ח"כ גדעון סער והחינוך לח"כ יפעת שאשא-ביטון.