עופר כסיף הטיח בפעיל הסברה ערבי: "תשתוק חצוף, אין לך זכות דיבור!"

דיון סוער: חבר הכנסת עופר כסיף השתתף בוועדת החינוך התרבות והספורט שדנה בהסתה והאלימות בקמפוסים. במהלך הדיון הוא הטיח ביוסף חדאד: "אתה תשתוק! חצוף! אין לך זכות דיבור!" | ומה ענה חדאד?

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/22 14:04 כב באייר התשפב

עופר כסיף הטיח בפעיל הסברה ערבי: "תשתוק חצוף, אין לך זכות דיבור!"
חבר מפלגת חד"ש, עופר כסיף, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

מהומה בוועדה: סערה במהלך דיון בנושא הסתה ואלימות בקמפוסים שהשתתפו בו בין היתר חבר הכנסת עופר כסיף ופעיל ההסברה יוסף חדאד. במהלך דבריו של חדאד, ‏‏‏‏‏‏‏‏פעיל חברתי והסברתי, הטיח בו חבר הכנסת כסיף: "אתה תשתוק! חצוף! אין לך זכות דיבור!".

יוסף חדאד: "תראו מי מנסה להשתיק אותי"

חדאד ענה לו: "אתה במדינה מתוקנת היית במעצר". במסגרת הדיון הסוער הוצא חבר הכנסת סמי אבו שחאדה לאחר חילופי דברים עם חברות הכנסת אורית סטרוק וקטי שטרית. יוסף חדאד הגיב לאחר מכן לכסיף וכתב: "תראו מי מנסה להשתיק אותי, מזל שאני לא שוטר כי אחרת אולי היה גם תוקף גם אותי פיזית. בושה שהוא מסתובב פה בכנסת ומרגיש מורם מהעם במקום לשבת עכשיו במעצר!".

סטודנטים ערבים צוחקים על סטודנטים יהודים

בדיון השתתפו סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב, וסטודנטית שהשתתפה בוועדה סיפרה: "הסטודנטים היהודים עוברים תקופה מאד קשה. יש כאלה שגרים איתי במעונות והחליטו לחזור לגור עם ההורים כי הם פוחדים. הנפת דגל אש"ף, דגל אויב הפכה לשגרה ולעומת זאת מפחיד להניף דגל ישראל".

יוסף חדאד, לוחם גולני שנולד בנצרת

יוסף חדאד, מושתק צילום: הותר לשימוש

היא הוסיפה: "ביום הזיכרון לחללי צה"ל הסטודנטים הערבים צחקו עלינו כשאנחנו עומדים בצפירה. סטודנטים ערבים אומרים לנו שהם רוצים לרצוח אותנו ויום אחרי זה יושבים לצדנו באולם ההרצאות. אנחנו משקשקים מפחד".