שמעון ריקלין נגד הליכוד: "אנא שיקלו את עמדתכם שוב"

איש התקשורת יצא נגד מפלגתו של בנימין נתניהו וקרא לחברי האופוזיציה לשתף פעולה עם הממשלה, "הממשלה הזו תיפול. גם אם מדי פעם תסכימו להעביר חוקים חשובים כמו סיוע לחיילי צה"ל היקרים שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/22 17:53 טז באייר התשפב

שמעון ריקלין נגד הליכוד: "אנא שיקלו את עמדתכם שוב"
צילום: אמיר לוי/פלאש 90

המתח בין הקואליציה לאופוזיציה הגיע לשיא אמש (ב'), כאשר האחרונה החליטה שלא לתמוך בחקיקה ממשלתית באופן גורף, גם אם מדובר בחוק ממדים ללימודים. ממפלגתו של יו"ר האופוזיציה, הליכוד, נמסר, "במידה והצעת החוק ממדים ללימודים תידון במליאה, הסיעה תקיים דיון מיוחד בהצעת חוק זו לפני ההצבעה". 

העיתונאי שמעון ריקלין התייחס גם הוא לנושא ובציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו פנה דווקא לחברי הליכוד וקבע, "הממשלה הזו תיפול. גם אם מדי פעם תסכימו להעביר חוקים חשובים כמו סיוע לחיילי צה"ל היקרים שלנו. למשל ממדים ללימודים. או חוק נכסים של נספי שואה. הצבעות נקודתיות על חוקים כאלו לא יסייעו לקואליציה הזו במאום. אנא שיקלו את עמדתכם שוב". 

ידידו הוותיק ועמיתו לערוץ 14, אראל סג"ל, כתב לו: "אתה טועה". במענה לאחד המגיבים האחרים השיב ריקלין, "זה לא ניצחון שלהם אם עוזרים לחיילי צה"ל או לניצולי השואה. זה באמת ניצחון של כולנו ובכל מקרה לא ישפר את מצבם". שר הביטחון בני גנץ קרא היום (ג') לכל חברי האופוזיציה לתמוך בהצעה שאמורה להעניק מלגת לימודים לחיילים משוחררים ואוכלוסיית ייחודיות, "אל תפגעו בלוחמי צה"ל בשם הפוליטיקה".